Jestem tutaj

czwartek, 21 sierpnia 2014

Lipcowo - sierpniowy ulubieńcy '14

Pokazałam Wam już denko z dwóch miesięcy (klik) teraz czas na ulubieńców :) Ostatnich ulubieńców jakich Wam pokazywałam to byli Majowi ulubieńcy
z racji że nic mnie nie zachwyciło i głównie testowałam różne kosmetyki. Dzisiaj za to mam ulubieńców aż z dwóch miesięcy :)
Diplona Professional shompoo Your shine profi - na temat tego szamponu TUTAJ możecie znaleźć recenzję. Do niego wracam za każdym razem jest po prostu cudowny <3 <3  Mamy 600ml perłowego szampony /z SLS/ który myje nasze włosy, który nadaje połysk włosom. Zawsze będę do niego wracać:)

Isana olejek pod prysznic - recenzja tego jest w fazie tworzenia dopiero. Dla mnie olejek nie pachnie rybą, przyjemnie się go nakłada na skórę a po kąpieli czuję że moja skóra jest nawilżona i przyjemna w dotyku - to takie zastępstwo za balsam do ciała. Do niego również będę wracać a wracać ponieważ jest cudowny:)

Bielenda BiO Technologia ciekłokrystaliczna 7D Esencja Młodości, nawilżający płyn micelarny do mycia i demakijażu 3w1 - sama nazwa /długa jak diabli/ nie odstrasza lecz zaciekawia i ta było w moim przypadku. Gdy mój z AA się skończył trafiło mi to 7D w ręce i się zakochałam, płyn jest cudowny. Doskonale zmywa makijaż, nie uczula, nie wysuszył mi twarzy, ma bardzo delikatny przyjemny zapach, który nie jest wyczuwalny na twarzy. Płyn czeka oczywiście na swoją osobną notkę

Essence get BIG! Lashes volume curl - /recenzja/ zakochałam się w tym tuszu <3 cudownie wydłuża rzęsy - przy nim możecie się spodziewać bardzo dużo komplementów :D

Essence glossy lipbalm mango icecream - ten produkt dostałam w lipcu w paczuszce a już nie mogę się nigdzie ruszyć bez tego:D Na stałe zamieszkał w mojej torebce:) Bardzo ładnie pachnie i tak samo smakuje, nie zauważyłam aby włosy się do niego kleiły gdy mam go na ustach.


AA My Lipcare Sun, pomadka ochronna z SPF 25 - /recenzja / z tą pomadką równie się nie rozstaje, jest ratunkiem dla moich popękanych ust które przez to nagłe ochłodzenie znów zrobiły się piekące i popękane.

Essence pure skin anti-spot cover stick 02 sand - /recenzja/ taki mój pierwszy korektor w sztyfcie i nie zamierzam go zmieniać jest idealny, kryje wszystko co chce a przede wszystkim idealnie pasuje odcieniem do mojej cery.


Znacie któryś z tych kosmetyków? Napiszcie co stało się Waszym ulubieńcem z miłą chęciom poczytam:)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia