Jestem tutaj

piątek, 8 listopada 2013

Diplona professional shampoo your Shine profi --> recenzja

Przychodzę do Was dzisiaj z obiecaną recenzją szamponu Diplona professional. Mam tą wersje fioletową shampoo your Shine profi. Trafiłam na niego jakiś czas w drogerii Hebe jak był w promocji z 11zł na 9zł :)
Poszukiwałam akurat szamponu z pompką i to mnie właśnie skupiło do kupna, no i może jeszcze to że ma 600ml :) Poszukiwałam recenzji tego szamponu ale nie mogłam znaleźć i kupiłam go tak w ciemno z nadzieją że nie zrobi mi krzywdy
Jak widzicie ten szampon jest o tyle fajny, ta butelka że ta pompkę możemy po prostu schować bez obawy że nagle zacznie nam szampon lecieć:) Zaleta tego produkty jest pompka, idealnie wpasowało do łazienki obok żelu pod prysznic Joanna:)
Całe opakowanie jest fajnie zrobione:) Szampon ma taki perłowy kolor, pachnie przyjemniej ale nie umiem zdefiniować czym
Nie dostałam po nim łupieżu czego się strasznie obawiałam, nie plącze mi włosów. Nie stosuje go jednak samego tylko prawie zawsze z ukochaną maską z Hebe(KLIK) ale nawet bez maski sprawia że włosy mi się nie plączą i są miękkie tak jak obiecuje to producent. 
Na pewno wrócę nie raz do niego, obecnie powoli mi się kończy i mam w planach zakupić go ponownie tylko tym razem skuszę się na tego do włosów farbowanych:)

Ze swojej strony polecam ten szampon:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia