Jestem tutaj

czwartek, 21 listopada 2019

KIKO MILANO WATERFLOWER MAGIC





Marka KIKO MILANO niestety wycofali się już z Polski i to zanim zdążyłam ją poznać. Na szczęści na wakacjach udało mi się znaleźć jeden z ich sklepów.

„ KIKO MILANO włoska marka założona w 1997r przez Percassi, która oferuje nowoczesne linie makijażu i pielęgnacji twarzy i ciała. Produkty najwyższej jakości, bezpieczne i skuteczne, stworzone dla spełnienia marzeń o pięknie kobiet w każdym wieku.
"Be What You Want", bądźcie tym, kim chcecie być. W zaproszeniu tym KIKO podsumowuje własną wizję piękna. Poprzez nadzwyczajnie szeroki i zróżnicowany asortyment produktów, KIKO pozwala każdemu na wyrażenie własnej osobowości, dzięki produktom na miarę. Różnorodność kolorów, efektów, wrażeń, jedynych na rynku, do wyboru na podstawie własnego stylu, karnacji, typu skóry i specyficznych potrzeb, na każdym etapie życia.
Tożsamość KIKO zakorzeniona jest w wartościach "Made in Italy", w świecie stolicy mody, sztuki, designu. Poszukiwanie oryginalnych struktur łączy się z opracowywaniem formuł wysokiej jakości i gwarantowanej skuteczności, tworząc idealną fuzję jakości i kreatywności. „

Wstyd mi przyznać ale nie przygotowałam się co warto kupić a Mąż stojący przed sklepem tym bardziej nie pomaga. Weszłam do sklepu i po prostu patrzyłam macałam wszystko.
Seria Waterflower chyba najbardziej przykuła moją uwagę, w kolekcji znajdziemy produkty do twarzy oraz do oczu. Cała kolekcja jest zachowana w pudrowo różowej kolorystyce, faza na róż trwa samo opakowanie od razu przykuło moją uwagę.


KIKO MILANO WATERFLOWER MAGIC FACE CREAM 

Magic face cream to był pierwszy produkt który rzucił mi się w oczy, głównych składnikiem jest oczywiście woda arbuzowa. Według producenta krem na się nadawać pod makijaż a także jakoś podkład ale o tym za chwilę. Magic cream ma lekko konsystencję o delikatnym zapachu. 



KIKO MILANO WATERFLOWER MAGIC FOUNDATIONS PIGMENTS 03

Magic pigment ( odcień 03 ) to jedyny znany ( mi ) skoncentrowany podkład w kroplach który mieszany z kremem, producent zaleca mieszanie z face cream. Nie ukrywam kolor dopierałam jak byłam totalnie blada więc teraz może być za jasny dla mnie. Producent obiecuje że możemy stworzyć lekki krem BB albo mocniej kryjący podkład. W jednym jak i w drugim przypadku efekt ma być bardziej satynowy.

KIKO MILANO WATERFLOWER MAGIC BRONZER
 

Kolekcja Waterflower posiada dwa bronzery chłodny i cieplejszy, wiadomo że wybrałam ten cieplejszy. Typowo matowy bronzer do ocieplenia i konturowania twarzy. 



KIKO MILANO LASHES MAXI BRUSH MASCARA
 

Nie planowałam kupować kolejnego tuszu do rzęs ( ! ) lecz same opakowanie kusiło bardzo a z takimi rzeczami się nie walczy. Maskara ma nylonową ( tradycyjną ) szczoteczkę, ma wydłużać oraz zagęszczać rzęsy. Dodatkowo maskara została wzbogacona o kolagen i kwas hialuronowy które mają pielęgnować rzęsy.



 Stojąc przy kasie do koszyka wpadła mini pomadka w kolorze czerwony oraz chusteczki do demakijażu których nigdy za mało, idealne do torebki.

 

1 komentarz:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia