Jestem tutaj

poniedziałek, 18 marca 2019

L'Oreal Paris Infallible More Than Concealer



Jak zdążyliście zauważyć luty a raczej przełom luty / marzec jest miesiącem nie tylko wyprzedaży ale i nowości w sklepach. Nie będę się rozwodzić nad każdym aspektem wyprzedaży i nowości w każdym sklepie – pokaże Wam te które mnie zachwyciły i trafiły do mojego koszyka.
Ostatnio trudno nie zauważyć że marki drogeryjne wypuszczają coraz lepsze produkty. Nie bez powodu napisałam że lepsze bo nawet ja zauważyłam.



Nowością która mnie bardzo zaciekawiła pochodzi z marki L'Oreal Paris.

Marka L'Oreal Paris wypuściła na rynek aż dwa nowe produkty korektor i puder. Jak mogliście zauważyć jakiś czas temu wyszedł nowy podkład Infaillible 24H Fresh Wear, nie bez pozoru podkreślam słowo nowy z racji że to jest nowy podkład. Byłam w jednej z Poznańskich drogerii chcąc kupić właśnie ten podkład i Pani usilnie próbowała mi wmówić że to jest ten sam podkład tylko z ciemniejszym napisem. Uwierzcie mi są dwa różne podkłady, z różną gamą kolorystyczną. O tym podkładzie będzie kiedy indziej.

Test korektora i podkładu już jest na kanale

--> L'Oreal Paris Infallible More Than Concealer & L'Oreal Paris Infallible Magic Loose Powder



Infallible More Than Concealer jak już po nazwie ma być to więcej niż korektor czyli co mam się spodziewać wydajności podkładu czy krycie mur beton?

Na początek może obietnice producenta [ ze strony cocolita.pl ]

"Loreal Infallible More than Concealer Korektor do Twarzy i pod Oczy. Korektor posiada niezwykle kremową konsystencję, która łatwo rozprowadza się na skórze. Jego charakterystyczną cechą jest bardzo mocne krycie. Korektor idealnie stapia się z cerą, dopasowując się do jej naturalnego odcienia oraz jej faktury. Posiada duży, wygodny aplikator. Można go stosować zarówno w okolicę pod oczami, jak również punktowo na niedoskonałości. Produkt nie podkreśla suchych skórek, zmarszczek i nierówności skóry. "

Ogólnie łącznie dostępnych jest około 23 odcienie lecz patrząc po reklamach w Polsce będzie dostępnych aż 10 odcieni. Kiedy ja zamawiałam było ich aż 5 więc jest postęp. Kojarzycie korektory True Match ma tylko 5 odcieni.
Co jest fajne w nim to to że jak widzicie mamy 11ml ( dla przykładu Catrice ma 5ml ) cenę mamy jak standardowe produkty L'Oreal koło 50zł.


Mamy duży aplikator ( mam wrażenie że teraz są takie modne ) który nie nabiera za dużo produktu.
Nie ma wyczuwalnego zapachu co mnie bardzo cieszy, ostatnio mam wrażenie że chyba każdy kosmetyk pachnie chemicznie.
Daje ładne krycie przyznaje.
Poniżej macie porównanie z Catrice HD Liquid oraz Fenty Beauty by Rihanna. 


Z fleshem:


13 komentarzy:

  1. Chyba się kiedyś na niego skuszę, bo widzę, że jest całkiem fajny i do tego ma ładny, jasny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę fajne kolorki :) Korektor stacjonarnie jest dostępny w Rossmannie ale przynajmniej w moim nie ma testerów niestety.

      Usuń
  2. A jaki odcień korektora jest na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie napisalas jakie to kolory w porównaniu... wpis troszkę niemerytoryczny i nieorzydatny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zwrócenie uwagi następnym razem postaram sie w lepszy sposób napisać 🙂 W takim aby był bardziej przydatny i użyteczny 🙂

      Usuń
  4. Jaki odcień korektora z Catrice jest na porównaniu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy krycie korektora z loreala jest mocniejsze niż catrice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie korektor z L'Oreala ma lepsze krycie niż Catrice :)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia