Jestem tutaj

wtorek, 22 lipca 2014

AA My Lipcare sun

Ci którzy są ze mną dłużej wiedzą że mam problemy z pękającymi i piekącymi ustami ratunkiem dla nich był balsam do ust z Himalaya Herbals /recenzja tutaj/ ale gdy ostatnio mi się skończyła a potrzebowałam czegoś na usta w czeluściach swojej kosmetyczni znalazłam to
Jeśli jesteście ciekawi jak pomadka od AA się u mnie sprawdziła to zapraszam do lektury :)
Składniki:
Trafiłam na nią jakiś czas temu w Hebe i dopiero wtedy zauważyłam że pomadki ochronne mogą mieć filtr SPF xD Mamy 4,2g za cenę 5,49zł i jest dostępna wszędzie - Super-Pharm, Natura, Hebe, Rossmann, Real.  Pomadka jest zamknięta ładnym żółtym opakowaniu, takie słoneczne opakowanie. Dzięki temu że napisy są na naklejce mamy pewność że się nie zetrą i zostaną z nami na dłużej. Prosta szafa graficzna która od razu wpadła mi w oko. Pomadka nie jest bezbarwna, pozostawia naprawdę lekki biały odcień, obawiałam się tego ale uwierzcie efekt jest fajny:) Łagodzi pieczenie usta a także sprawa że popękane szybciej dochodzą do siebie. Pachnie migdałowo za sprawą oleju ze słodkich migdałów do tego zawiera SPF 25:)

Tak wygląda na ręku
Miałyście już jakieś pomadki do AA? Kupując pomadkę ochronną na lato patrzycie na filtry SPF?
Stosujecie jakieś produkty z SPF? Polecicie mi jakieś planuje kupić jakieś coś do opalania czy po opalaniu a zbytnio nie wiem co dobre/co warte jest przyjrzeniu się bliżej:)


Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

7 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze pomadek AA, używam miodku Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Avonu jeszcze niczego nie używałam do ust.To moja pierwsza pomadka od AA i jestem zachwycona nią :) Kolejne opakowanie już kupione :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja polecam balsamy do opalania i po opalaniu soraya mam 3 :) szkoda że kupiłam po fakcie a do ust mam masełko bielendy balsam avon w słoiczku i pomadke arbuzową szkoda ze nbie widziałam tej AA jak mialam pokiereszowane usta sloncem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaś kupić chociaż ten z Himalaya też by ci uratował usta przed słońce. Ale w tą z AA koniecznie się zaopatrz na prawdę super jest :)

      Usuń
  4. firmę lubię ,pomadki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia