Jestem tutaj

środa, 18 czerwca 2014

Essence colour & go nr 176

Czego innego można było się dzisiaj spodziewać jak nie kolejnej prezentacji kolejnego lakieru z Essence:D Przypominam że to lakier jeszcze z poprzedniej promocji Essence a nie że wpadła w kolejny szał lakierowy xD Tu chciałabym się pochwalić że mimo wielkich pokus - tak mówię tu głównie o Monice(przy okazji zapraszam na jej blog:)) która zachęcała mnie pomadkami z Kobo :D Spokojnie na pewno niedługo któraś z tej marki będzie moja :)

Ale przechodzę do rzeczy:) Nic odkrywczego Wam nie powiem -jestem zachwycona lakierami Essence z serii colour & go, nie zawiodłam się im tym razem chociaż jako jedyny wywołał u mnie tyle śmiechu :D Essence colour & go nr 176 headphones on!

Czas wyjaśnić Wam czemu miałam z tym lakierem dużo śmiechu:)
Kupiłam go w Naturze byłam pewna/miałam wrażenie że jest to taki brokatowy szary lakier.
W drodze autobusem i później gdy robiłam zdjęcia dla Was byłam przekonana że to jednak czarny brokatowy lakier. 
Gdy za pierwszym razem pomalowałam nim pazurki już uważałam że to nadal brokatowy czarny lakier.
W pracy usłyszałam 'jaki śliczny szary lakier' xD
W końcu robiąc dokładną analizę mogę w 100% stwierdzić że jest on brokatowy z drobinkami czarnego i szarego ale z dużą przewagą szarego xD

Czas na sesję pazurków z lakierem
 
- 8ml za 6,99zł
- dostępny w szafach Essence - Douglas, Natura, Super-Pharm
- śliczny szaro-czarny brokat
- jedna warstwa starczy w zupełności(na zdjęciu są dwie warstwy)
- szeroki pędzelek(jak w każdym lakierze z tej serii colour & go)
- lekko zaczęły się ścierać końcówki pod koniec 4 dnia
- spokojnie wytrzymuje 5dni
- zmywa się jak lakiery brokatowe - bardzo trudno się go zmywa
- wraz z kolegami mogliście go oglądać TUTAJ
- dzięki Wam mam na oku jeszcze parę kolorów, a w szczególności czaję się na czarny piaseczek, więc jakbyście gdzieś go tam(najlepiej w Poznaniu) wyhaczyły to koniecznie dajcie znać:)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

13 komentarzy:

  1. Oooo taki brokatowy :p Mam podobny ale z Miss Sporty :)

    http://nicenailsbykarola.blogspot.com/2014/06/paczuszka-od-allepaznocie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz miałam do czynienia z lakierami Miss Sporty i się nie do końca polubiliśmy niestety. Zajrzę do Ciebie na pewno :)

      Usuń
  2. A skusiłam za to moją koleżanke na szminkę Kobo pięknie wygląda w wybranym przeze mnie odcieniu :D a ja ciągle wzdycham do kilku kolorów essence :D w najblizszym czasie zakup kilku i post o wszystkich lakierach essence :) z efektami na pazurkach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu muszę wyjść w tych brązów i perłowych i zaszaleć :D
      Też myślałam nad zbiorczym postem z lakierami z tej serii ale zawsze jakoś takoś wychodzi że każdy ma osobną notkę :D Jak dorwiesz ten czarny piaseczek z Essence to koniecznie napisz ;) Szukam go i szukam ale nigdzie go na razie dostać nie mogę :(

      Usuń
  3. KOTKUUUU! TY jesteś z POZNANIA?! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można uznać że tak :D Dokładnie z wioski spod Poznania :D <3

      Usuń
    2. ej ej ej! ja też! :D to teraz pytanie w którą stronę Ty? :D

      Usuń
    3. Skapowałam się że jesteś z Poznania gdy napisałaś (jakiś czas temu) że wybierasz się na zakupy do City Center xD Okolice Junikowa/oś Kwiatowego :D w sumie bliżej oś Kwiatowego :P A Ciebie w którą stronę szukać? :D

      Usuń
    4. ja okolice Mosiny - Kórnika, kojarzysz?:D

      Usuń
    5. Byłam pewna że gdzieś centrum Poznania :D Kojarzę gdzie to ;)

      Usuń
  4. Kupiłam dzis ten lakier nie mogłam się oprzeć <3 i zakupiłam jeszcze inne z essence <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie upolowałaś kolorki kochana? :) Lakieryyy <3 <3 <3

      Usuń
    2. Już jest post na blogu :D na pewno zauważysz :D

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia