Jestem tutaj

niedziela, 15 czerwca 2014

Makeup #1

Z kawą i muzyką w słuchawkach(obecnie trwa faza na piosenki Eminema) przychodzę do Was z makijażem. I tu zaznaczam że chciałabym BARDZO SZCZERĄ opinię co o nim sądzicie:) Przyjmę wszystko, chce się nauczyć tworzyć coś w stylu co mam na oku nie tylko z brązami. Cały makijaż zrobiłam kosmetykami Essence:)
 Kosmetyki które użyłam do stworzenia makijażu:
- Essence pure skin anti-spot cover stick korektor do twarzy - recenzja TUTAJ
- Essence pędzle(oba) - po prostu uwielbiam te pędzle:)

- Essence I love Stage utrwalająca baza pod cienie & korektor  - recenzja TUTAJ
- Essence get BIG! Lashes volume curl mascara - recenzja TUTAJ
- Essence smokey eyes set 02 mokey day - recenzja wkrótce na blogu:)

Pozdrawiam:)
kruszynkaa91:)

7 komentarzy:

  1. Moglabym wiele napisac na ten temat jezeli to mialobyc polaczenie dwoch kolorow to jasniejszego odcienia w wewnetrznym kaciku jest za malo ;) zewnetrzne krawedzie gdzie konczy ci sie cien powinny byc bardziej roztarte a cien w zalamaniu powieki pod linia rzes moglby sie wybijac troszke wyzej moge zrobic tutorial takiego make upu by pomoc ci ;) wiem ze czytac nie jest jak jak widziec ;) ogolnie makijaz jest taki jak sporo poczatkujacych robi ;) tez tak kiedys malowalam ;) M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :* Dopiero się nazwijmy to ucze :) Jakby ci miala ochote to mozesz taki tutorial zrobic :)

      Usuń
  2. Wróciłam dziś do miasta i kupiłam ten tusz reklamowany przez Ciebie :D z essence no i kilka rzeczy z obecnej serii limitowanej :D nie długo post jak odzyskam aparat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę czekać na post :) Jestem coś godnego uwagi z tej serii limitowanej?

      Usuń
    2. Na pewno piaseczek :) ( pachnący kokosem) i brokatowy eyeliner turkusowy :)

      Usuń
    3. Bronzer pachnacy kokosem zjadłam słowo xd

      Usuń
    4. Piaseczek pachnący kokosem Mmm :D Dobrze że planuje wycieczkę do Natury jutro lub pojutrze :D :D

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia