Jestem tutaj

sobota, 14 czerwca 2014

Essence colour & go nr 157

Nie mogłam się dzisiaj zmotywować do napisanie postu. Jakaś czarna dziura opętała mój mózg:( 
W końcu udało mi się wyskrobać coś na temat lakieru który dostałam od siostry(!) tak dobrze widzicie moja własna rodzona siostra, która chce mnie wysłać na lakierowy odwyk sama z siebie kupiła mi lakier do paznokci. Muszę przyznać że ten lakier króluje na moich paznokciach jakoś od tygodnia, nawet skórki przy nim nie wyglądają ta tragicznie więc nie przerazicie się aż tak zdjęć :D
Essence colour & go nr 157 my fortune cookie
A nawiasem mówiąc chce poznać osobę która wymyśla
nazwy tych lakierów:D
Tak prezentuje się na pazurkach:)

Do lakierów Essence nie mam zastrzeżeń, wraz serią z Lovely(Gloss Like Gel) są to lakiery po które sięgam najchętniej i najczęściej goszczą na moich paznokciach. W swojej kolekcji mam już 5 lakierów Essence
nr 149 hello marshmallow klik
nr 182 hello rosy (piaskowy) klik
nr 163 hey, nude! (piaskowy)
nr 176 headphones on!

- 8ml za 6,99zł
- dostępny w szafach Essence - Natura, Super-Pharm, Douglas
- śliczne złoto
- dwie warstwy starczą(tak grubsze)
- szeroki pędzelek(jak w każdym lakierze Essence z serii colour & go)
- spokojnie wytrzymuje 5dni
- zmywa się bardzo łatwo
- jak zawsze na tym lakierze się nie skończy:D Na pewno z moje łapki a raczej na moje pazurki wpadną jeszcze jakieś kolorki z Essence:)
Według mnie ten lakier śmiało można zaliczyć do idealnych lakierów na lato:) Przy opaleniźnie super wygląda:)

A tu na koniec wszystkie 5 lakierów Essence razem:)
Jakie kolory z Essence polecacie?:)
Pozdrawiam:)
lakieromaniaczka kruszynkaaa91:)

6 komentarzy:

  1. Ten miałam złoty zużyłam do samego dna <3 ten piaskowy rózowy u mnie jest nie bardzo odpryskuje pierwszego dnia ;( ale dam mu jeszcze szanse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem będzie bardzo często w użytku, do opalenizny super wygląda :) ten nr 182 tak ci odpryskuje? Mi się mocno trzymał ale po dniu w pracy trzymał się w dobrej formie :p Może potrzebuje drugiego podejścia :)

      Usuń
  2. fajny :) a ja polecam 112 time for romance, 120 cookie love i 171 galactic glam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! Ja mam z tej serii turkus i go uwielbiam <3
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę na pewno :) Turkus cudowny :) Przy następnej wizycie będę mój :D

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia