Jestem tutaj

poniedziałek, 16 czerwca 2014

#26 Mobile mix

Wolne się skończyło i czas do pracy stąd mobile mix dopiero dzisiaj. Czy Wam też tak trudno wrócić do pracy po dłuższym wolnym? Przez 5h próbowałam się wbić co gdzie i jak :D Ale Was nie zanudzam i zapraszam cotygodniowy mobile mix:)
Nie można tworzyć makijażu bez kawy
Makijaż wykonany kosmetykami Essence - klik
Zapragnęłam tą grę :D
Na dworze deszcze burza błyskawice
a my z tatą i Rudziem do weterynarza się wybraliśmy
Obiad w taty wykonaniu
Bardzo polubiłam tą czekoladę :)
Kolejny obiad w taty wykonaniu
Zawsze mi się wydawało że mleko krowie nie
może być bez laktozy
Ice coffee <3 <3
Kawa z przyjaciółką:) Dzięki N za super popołudnie:*
Przy kawie i truskawkach próbuje napisać post
Miałam zostać w domu, a oczywiście zachciało
mi się wyjść i sprowadziłam deszcz
Co to były by za zakupy gdybym nie wróciła do domu z
 kilogramowym opakowaniem żelek xD
Piątkowe niebo :)
Przepyszna zupa wiśniowa w wykonaniu mamy:* <3
Kolejny koktajl :)
Moja skromna kolekcja lakierów Essence
jak zawsze w torebce panuje bałagan:D
taki niepozorny batonik a dobry:)

Ten tygodnia minął mi również pod znakiem seriali:)
1. Harper's Island - seria który ma 13 odcinków, kiedyś dali go w tv. Powracam do niego mimo że znam go na pamięć:D

2.Ringer - serial do którego zbierałam się dobry miesiąc, ma 22odcinki. Niestety rozkręca się dopiero koło 11odcinka ale potem już wciąga że się oderwać nie idzie
3. Blood Ties - koleżanka mi poleciła ten serial, i się w niego wciągnęłam:D Ma dwa sezony, a osobiście nie przepadam za tak długimi serialami. Dostępny jest tylko w necie a szkoda. Zobaczymy jak mi się dalej będzie podobać
4. Hawaii Five-0 - ilości sezonów tego to nawet nie komentuje(na razie 'tylko'5), w tv leci już niestety 4sezon. Widoki po prostu cudne, Hawaje plaża fale <3 <3 Zobaczymy do którego sezonu wytrwam :D
Jakie film/seriale/książki Wami zawładnęły w tym tygodniu?:)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia