Jestem tutaj

sobota, 9 grudnia 2017

BLOGMAS V PREZENTY DLA NIEJ || GIFT FOR HER






Tak jak w zeszłym roku w tym też przygotowałam dla Was parę propozycji prezentów dla Niej.

Jeśli chodzi o moje propozycje to w sumie od zeszłego roku dużo się nie zmieniło. Nadal według mnie królują kosmetyki lecz oczywiście trzeba wiedzieć co obdarowywana osoba używa.

--> GIFT FOR HER

Dla mnie wśród prezentów królują kosmetyki kolorowe i przeważnie tym obdarowuje znajomych i rodzinę. To się sprawdza gdy znamy / wiemy co dane osoby używają. Uwielbiam sama tworzyć zestawy kosmetyków kolorowych.

Podejrzewam że każda kobieta ucieszyła by się również z kompletu pędzli. Nawet jeśli nakłada tylko podkład i tusz to taki komplet pędzli na pewno ją ucieszy. Mamy przepiękne zestawy z Zoevy wraz  z kosmetyczką, Douglas Collection z etui czy Mbrush od Maxineczki. Moim faworytem oczywiście jest zeszłoroczny zestaw z Hakuro który uwielbiam.




W ogóle cudowny zestaw z etui jest w Douglas.




Dla bardziej zaawansowanych mam opcje samemu stworzenia zestawu. Każda z marek w/w ma także w sprzedaży osobno pędzle. Stacjonarnie polecam Wam pędzle z HEBE Professional, Real Techniq, Loveto lub dużo lepszej jakości z Kat Von D czy Dior.




Zimowa kolekcja Sephora Winter Wonderland różniej może stać się idealnym prezentem. Najbardziej przypadł mi do gustu kubek z liskiem.



Same palety cieni też cieszą między innymi Makeup Revolution, Zoeva, Sephora Collection czy Urban Decay.
Jeśli nie wiemy jaki cienie wybrać polecam neutralne brązy, pasują do każdej karnacji czy koloru oczu więc będą idealne.



Uwielbiam gotowe zestaw. Mój zeszło roczny pochodzi z Lancome. Przyznaje w tym roku są o niebo lepsze.



W zeszłym roku jak kojarzycie dla Szwagierki i siostry stworzyłam własne zestawy kosmetyków zapakowane kosmetyczkę. Pewnie w tym roku dla Siostry zrobię coś podobnego
--> Pakowanie prezentów 




Już przy poście z zakupami na Czarny Piątek zachwycałam się różową opaską na włosy OMG i nadal uważam że jest to dobry pomysł prezent. Spokojnie jest też alternatywa nie aż takich facet różu - czarna paska na włosy.

--> Czarny Piątek


Słynne szczotki Tangle Tezzer a także Tangle Angel. Tangle Angel jest ze mną krócej ale już ją uwielbiam. Faza na różowy trwaj. Szczotki są super, rewelacyjnie rozczesują włosy nawet moje nie sworne a przy tym ich nie puszą ani nie elektryzują.



Chociaż osobiście uważam że gotowe zestawy to jednak pójcie na łatwiznę. Mam na myśli gotowe zestawy w sensie Dove, Axe, Bielenda Long4Lashes itp inaczej gdy chodzi o takie bardziej ekskluzywnie zapakowane jak Paco Rabanna, Lancome, Marc Jacobs czy John Frieda. Przyznaje zestaw John Frieda  nie jest jakoś mega zapakowany wystarczy że dodamy coś od siebie i będzie ŁAŁ

Mój tegoroczny sposób pakowanie prezentów też Wam już nie długo pokaże.



Jakby inaczej mini zestaw z Estee Lauder musiał się pojawić, chociaż to też dobra opcja dla Panów ;)
Estee Lauder Advanced Night Repair i Revitalizing Supreme + 



Uwielbiam świeczki i uwielbiam je dostawać. Ostatnio spełniłam swoje marzenie z wishlist i stałam się posiadaczką cudownego maleństwa od Jo Malone
--> My Wishlist



W zeszłym roku na mojej świątecznej liście znalazła się elektryczna szczoteczka do mycia twarzy Braun. W tym zestawie mamy dwie końcówki, kosmetyczkę oraz małe podświetlane lusterko czyli idealnie aby zabierać ze sobą w podróż.
Do dzisiaj uważam że to był bardzo dobry pomysł na prezent.



Macie wśród znajomych/rodzinny osobę która uwielbia kawę? Co powiecie na piżamę dla kawosza? Moja pochodzi z sinsay i jest super wygodna.



Miękki i ciepły szal to idealny prezent dla mamy, siostry, babci czy dziewczyny. Jeśli chodzi o motyw to krata zawsze będzie modna i pasowała do wszystkich stylizacji, za równo casual jak i elegancji gdy na przykład przełamiemy ją eleganckim płaszczem.



Która z Nas nie chciała by dostać w prezencie torebki? Ja na pewno bym chciała i nie tylko ja. Moja propozycja pochodzi oczywiście z  Mohito. Torebki z Mohito charakteryzuje dobra jakoś. Również Wittchen też polecam.



Delikatna biżuteria czy zegarek również idealnie nada się na prezent. Sama prezentuje bransoletki rodzinie. Moim #1 jest zegarek Daniel Wellington z srebrnymi bransoletkami YES i Anna Kruk

--> Ania Kruk



Co Wy byście najbardziej chciały dostać? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia