Jestem tutaj

czwartek, 7 grudnia 2017

BLOGMAS IV TOP 5 Listopad || TOP 5 November





Mamy już 4 post BLOGMAS.
Koniecznie jeśli u siebie również tworzycie BLOGMAS to dajcie mi znać :)

--> BLOGMAS I 
--> BLOGMAS II Black Friday
--> BLOGMAS III Beauty Advent Calendar
 
Skoro mamy już Grudzień to znaczy tylko jedno - czas na ulubieńców, czas na TOP 5 ubiegłego miesiąca.

Z racji że Listopad minął mi szybciej niż poprzednie miesiące a Grudzień minię jeszcze szybciej z racji świąt obecni ulubieńcy mogą stać się i Grudniowi ale zobaczymy

--> TOP 5 Wrzesień Październik

W Piątek również na kanale znajdziecie ulubieńców, tutaj jak wiecie są te same perełki Ulubieńcy z Ulubieńców.

--> Ulubieńcy Listopada

To już chyba robi się nudne co ulubieńców pokazuje Wam John Frieda sheer blondi Odżywka do włosów. Ta odżywka jest fantastyczna, uwielbiam to jakie mam włosy po jej zastosowaniu. Nadal nie wiedzę jakoś żeby rozjaśniała włosy ale super ułatwia rozczesywanie włosów. Ma specyficzny zapach nadal nie umiem go określić ale podoba mi się.




Już od jakiegoś czasu w ulubieńcach pokazuje Wam podkłady i tak będzie tym razem. Sephora 10HR Wear Perfection Foundation. O tym podkładzie pisałam Wam już wcześniej, moje zdanie co do niego jest nie zmieniło. Podkład jest super, mamy dobre krycie z możliwością budowania. Nie jest to podkład o wykończeniu mocno matowym ale to mi kompletnie nie przeszkadza. Jeden z moim lepszych podkładów,

--> Sephora 10HR Wear Perfection Foundation




Bronzer to jest taki kosmetyk od którego trzymałam się z daleka ale nadszedł ten moment gdy czas go używać. Pod koniec października pokazywałam Wam bronzer który kupiłam w Sephora. I tak go używam, używam i jest zachwycona. Sephora Collection brozing powder 01 jest to delikatny bronzer gdzie krzywdy nie można sobie zrobić.

--> Haul zakupowym



Kojarzycie jak przez dłuższy czas chodziłam za zestawem mini produktów Estee Lauder między innymi Advanced Night Repair Eye. Serum jest na prawdę rewelacyjne, uwielbiam je nakład, wiem że moja skóra wokół oczu dostaje składniki których w ciągu dnia jej nie dostarczam. Po mini wersji wiem że pełnowymiarowe opakowanie musiało się znaleźć na mojej liście do kupienia.






I ostatnim ulubieńcem jest takie cynimini jajeczko - Sephora Collection Kiss Me 07. Tak dokładnie to słodkie małe jajeczko znów wróciło do łask. Moje usta jeszcze nie są w mega super kondycji na trwałe pomadki a to jajeczko jest super. Nie jest to takie bezbarwne jak pomadka ochronna, nie daje takiego mega koloru ale moje usta jednak mają ochronę i nawilża usta.


Jak w tym miesiącu prezentowali się Wasi ulubieńcy? :)

2 komentarze:

  1. To jajeczko od Sephory wydaje sie fajne. Lubie testowac nowe produkty do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te jajeczka są genialne. Masz jakieś swoje ulubione produkty do ust? :)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia