Jestem tutaj

piątek, 1 grudnia 2017

WELCOME TO DECEMBER WELCOME TO BLOGMAS




Witam Was w GRUDNIU.
Chociaż teoretycznie przygotowania do świąt (przez sklepy) zaczęły się jakieś 1,5miesiąca temu teraz mamy dokładnie 24 dni do świąt. Dla tego chciałam spędzić z Wam ten czas i postanowiłam tak jak w zeszłym roku stworzyć BLOGMAS.

--> #1 Blogmas

--> #6 Blogmas


--> #8 Blogmas

Posty będą się pojawiać co dwa dni więc mam nadzieje że taka forma przedświątecznej gorączki Wam się spodoba.

Filmy na kanale standardowo będą się pojawiać w Piątek a Vlogi w Środę, to się nic nie zmieni. Inną formę przybierze tylko blog. Mam nadzieje że taki Grudzień przypadnie Wam do gustu.

Nie wiem jak Wy zaczynacie ten świąteczny miesiąc ale u mnie to oczywiście kubek aromatycznej kawy i nad myśleniem listy prezentów. Chociaż kupowanie prezentów zaczęłam już wcześniej to jednak teraz trzeba pomyśleć o reszcie bo później będę miała takie urwanie głowy.

Poranek zawsze zaczynam od kawy obojętnie czy idę do pracy na 7 czy 12 kawa musi być




Wieczory planuje spędzać z Wami przy kubku gorącej zielonej herbaty i dodatkowo...

Oczywiście jak po insta już wiecie w tym roku mam kalendarz. Pokazywałam go w poście

Postanowiłam ze codziennie wspólnie będziemy otwierać jedno okienko, co Wy na to :) 

To będzie Nasze wspólne otwieranie okienek







Więc zapraszam Was do bycia na bieżąco z moim social media

--> Insta 

--> Facebook

--> YouTube


Prezenty kupione już? :) Jeśli też planujecie blogować w grudniu koniecznie dajcie znać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia