Jestem tutaj

wtorek, 5 grudnia 2017

BLOGMAS III BEAUTY ADVENT CALENDAR




Każdy z Nas za dzieciaka uwielbiał kalendarze adwentowe, ja na pewno. Pamiętam że u mnie bywał dwa jeden mój drugi siostry lecz nigdy nie mogłam wytrzymać aby otwierać tylko jedno okienko dziennie. Rodzice bardzo często widzieli że jest więcej czekoladek zjedzony więc się wycwaniłam i wkładałam klocki. Tak Kochani otwierałam okienko, zjadałam czekoladę a w puste miejsce wkładałam klocki. Taki sam los czekał cukierki na choince - klocki zawinięte w papierki.

Teraz znów się czuje jak te 15 lat temu gdy mam w rękach oto kalendarz. I to nawet nie jeden.  Mój pierwszy beauty kalendarz i to z Douglasa.



Nie wiedziałam na który z trzech kalendarzy się zdecydować lecz jednak wybrałam te pielęgnacyjno - makijażowym 




Jak widzicie w każdym okienku, każdego dnia czeka coś innego i tutaj wielki wielki plus mamy różne marki nie tylko Douglas

W kalendarzu znajdziemy między innymi takie marki jak Douglas, Isadora, Hej Organic, Ari by Ariana Grande, Annayake itp





Ten jest trochę mniejszy, chyba przez format kalendarz mi się tak spodobał




W kalendarzu znajdziemy tylko markę Douglas



Również w Sephorze można znaleźć obłędne kalendarze adwentowe. Między innymi Sephora Collection, Rituals,

W tym roku Sephora stworzyła Winter Wonderland z motywem liska który nawiasem mówiąc jest przesłodki, ale o tym kiedy indziej.
Cała zawartość kalendarza oczywiście jest opisana na stronie a także na odwrocie kalendarza więc tak samo jak w przypadku kalendarza z Douglasa doskonale wiemy czego może się spodziewać.





W przeciwieństwie do kalendarza z Douglasa w tym znajdziemy tylko produkty marki Sephora Collction osobiście wolałabym różnych marek dla urozmaicenia. 

Znajdziemy między innymi zmywacz, kremy do mycia, róż, eyeliner, wstążkę itp 




Po za znanymi perfumeriami swoje kalendarze adwentowe stworzyli

Rituals
Cena: 259zł
Dostępny: TUTAJ

Makeup Revolution
Cena: 140 PLN
Dostępny: TUTAJ
*zdjęcie pochodzi ze strony kosmetykizameryki.pl

NYX
Cena: 239 PLN
Dostępny: TUTAJ
*zdjęcie pochodzi ze strony https://www.nyxprofessionalmakeup.pl

Clinique
Cena: 359 PLN
Dostępny: TUTAJ
*zdjęcie pochodzi ze strony clinique.pl


Yves Rocher
Cena: 200 PLN
Dostępny: TUTAJ
*zdjęcie pochodzi ze strony yvesrocher.pl


Co sądzicie o beauty kalendarzach? :)

2 komentarze:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia