Jestem tutaj

środa, 6 maja 2020

THE SPRING EDITION LOOKFANTASTIC BOX ( FIRST TIME )






Już od dawien dawna nie zamawiam żadnych boxów, wybaczcie ale po czym jak Shinybox ( które upadło ) i beGlossy która ma coraz gorszą zawartość. Bardzo często można nawet przeczytać że produkty dodawane straciły swój termin ważności ( albo są tego bliskie ). 
Tęsknie za pudełkami które zaskakują zawartością. Na razie zrobiłam subskrypcje na 3 pudełka do końca nie wiem czy to jest to. 
Za chwilę pokaże Wam kolejny majowy box ( już do mnie idzie ).


Kwietniowe pudełko Lookfantastic wyglądało najbardziej ciekawie, w zapowiedz były pokazane dwa kosmetyki. Jak to ja przekopując internet znalazłam jak wygląda cała zawartość boxa ( o tym jak go zamówiłam ). Obiecuje już tego więcej nie robić wolę niespodzianki (!)
Chociaż zawartość nie była dla mnie tajemnicą i tak czułam podekscytowana czego dawno nie miałam jak zamawiałam beGlossy /  Shinybox.





BELLAPIERRE PEACH BLOSSOM ( product który był podpowiedzą )
 
„is the perfect springtime addition to your makeup bag” 


Paletka czterech cieni do powiek, zgadzam się kolorystyka typowo wiosenna. Paletka w idealnym rozmiarem do podróżowania z podręcznym lusterkiem. Według książeczki LF cienie mają się super blendować – sprawdzę to na pewno.
P.s. w dołączonej książeczce znajdziemy podpowiedź jak możemy stworzyć wiosenny makijaż przy jej pomocy.






VINTAGE COSMETICS COMPANY TWEEZERS


Dodawanie pęsety nie jest dla mnie czymś fajnym ale i tak miałam sobie kupić więc się nie zmarnuje.




ERNO LASZLO HYDRAPHEL SKIN SUPPLEMENT LOTION HYDRATANTE
 
„this calming toner is perfect for dry and sensitive skin, formulated to hydrate and repair your complexion after cleansing.”


Obecnie każda dawka nawilżenia mojej skórze się przyda, mam  już taką suchą skórę przez klimatyzację że szok a obecnie nie chroni mnie makijaż to jeszcze bardziej skóra jest podatna na zanieczyszczenia i działanie czynników zewnętrznych.




MINETAN COFFEE SCRUB


„give yourself a full caffeine kick head to toe with this exfoliating body”.


Połączenie peelingu i kawy jest idealne. Idzie do mnie samoopalacz z tej firmy więc testów marki ciąg dalszy. Nie tylko przy samoopalaczu ważne jest regularne złuszczanie naskórka ale w ogólnej pielęgnacji.






AMELIORATE TRANSFORMING BODY LOTION ( product który był podpowiedzą )
 
“specially formulated to treat Keratosis Pilaris”

Mleczko na bazie kwasu mlekowego który działa mocno nawilżająco na przesuszoną skórę.
Fanką mleczek / balsamów nie jestem chyba że takich z mocną drobiną ale ten ma taką małą pojemność że będzie idealny na wyjazd ( jeśli gdziekolwiek uda się w tym roku pojechać ) albo jako nocny krem do rąk.

 


STARSKIN 100% CAMELLIA 2-STEP OIL SHEET MASK

“get your glow back with this STARSKIN facial sheet mask”

 


Uwielbiam maseczki a te dwuetapowe tym bardziej. Z tej marki jeszcze jak dobrze kojarzę nic nie testowałam a takie mocne ( nawet oleiste ) nawilżenie jest jak najbardziej wskazane.





Zawartość boxa jak najbardziej na plus, wiadomo są rzeczy które bardziej lub mniej mi przypadły ale mleczko do ciała zużyje chociażby do rąk. A nie ma co narzekać pęseta zawsze się przyda.
Plus minus wartość pudełko to jakieś 300zł zdecydowanie przebił cenę boxa.
Nie pozostaje nic innego jak czekać na kolejny miesiąc i kolejne pudełko.




13 komentarzy:

  1. Fajna zawartość, jaką cenę ma pudełko ? Ja też od dawna nie miałam nic z tych pudełek, zawsze lubiłam shiny, są jeszcze pudełka dostępne różne, ale często drogie i zawartość niewiele wyższa cenowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Shiny i beGlossy przysyłało czasem przeterminowane lub bliskie końca produkty więc zrezygnowałam.

      Usuń
  2. Muszę w końcu rozejrzec się u siebie i spróbować zamówić jakieś. Dzięki za info, co do pozostałych boxów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam chociaż raz na próbę zamówić sobie :)
      Nie ma sprawy :)

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam takiego pudelka, ale zawartość tego nie wydaje się aż taka zła. W sumie, może ten czas jest ok na to, aby po raz pierwszy spróbować zrobić sobie taką niespodziankę. PS co do pesety, moja koleżanka je kolekcjonuje. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich pudełkach nie wiadomo co się trafi ale w przeciwieństwie do innych tutaj zawartość w 3/4 trafia w gust :)
      To dla Niej pęseta była by idealna :)

      Usuń
  4. Zawsze miałam chęć zamówić sobie takiego boxa niespodziankę, ale się bałam. Muszę się w końcu skusić bo zawartość Twojego jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zawartość pudełeczka :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również przypadła mi do gustu :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Myślisz, że jest szansa na promocję na tego boxa w Black Friday 2020 w listopadzie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ma kolorki ta paleta- dokładnie tak jak napisałaś, takie typowo wiosenne- oby szybko do marca:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia