Jestem tutaj

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

#34 Mobile mix

Niestety z powodu braku telefonu posty z cyklu mobile mix muszę zawiesić :( Niestety za tydzień już go nie będzie :( Ale cieszmy się że jeszcze ten 34 się ukazał mimo że dosyć skromny :)
Godzina 5 a tu jeszcze ciemno na dworze i do tego pada
lakierek z paczuszki - recenzja
5.08 wybiło ponad 8tyś wyświetleń - jesteście kochani :*
 Środowy OOTD:)
sweter - f&f
jeansy - h&m
trampki na koturnie - deichmann.com
Kawa a raczej po kawie u przyjaciółki :) Za chwilę czas
na sorbecik malinkowy:D
K zrobiła mi mega ochotę na to więc kupiła i
mnie nie zachwyciły...smakowały trochę jak zwykłe prażynki
Gdy tylko zobaczyłam to w promocji wiedziałam że moje marzenie wreszcie się spełni :D
Mam dwa - 370 i 180 :) :)
Piosenki, które wpadły mi w ucho :)
DKA - To nie tak miało być

DKA - Wybacz
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

4 komentarze:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia