Jestem tutaj

sobota, 9 sierpnia 2014

Posty zdjęciowe

Niestety muszę Was poinformować że wszystkie zdjęciowe posty muszę odłożyć na dużo później :( Między innymi na lipcowych ulubieńców/haul/denko obiecane recenzje - musicie poczekać ponieważ nawalił mi mój telefon - mój jedyny aparacik
Mam nauczkę aby zdjęcia robić wcześniej. Niestety dzisiejszych zakupów też Wam nie pokaże a się obłowiłam w ciuszki  przy tym odchudzając co nie co bardziej portfel :D Ale warto było wreszcie mam swój pierwszy sportowy stanik, aż się napaliłam aby go wypróbować xD

Naprawdę Was przepraszam ale nie wiem co się stało z telefonem a jest na tyle już stary że naprawienie go się nie opłaca, postaram się skołować jakiś aparat ale to potrwa a nowy telefon będę mieć najszybciej za 2 miesiące dopiero:(

Jakby ktoś widziałam/natknął się w Poznaniu na ładne tanie stroje kąpielowe to dajcie znać:)

A na koniec pioseneczka - na pewno większość z Was ją kojarzy:)
 DKA - Wybacz 
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

4 komentarze:

  1. Trzeba przetrwac jakos :-) damy rade!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My zawsze coś wymyślimy :) :) Jasne że damy radę!!! :) :)

      Usuń
  2. Złośliwość rzeczy martwych niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :( Najgorsze że zostałam bez żadnego aparatu

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia