Jestem tutaj

wtorek, 12 sierpnia 2014

Gazetka Natura

Jak wiecie z FB (zapraszam na mój profil na Facebooku ) byłam na zakupach dzisiaj głównie w Naturze :)
Zakupów Wam niestety nie pokaże z racji braku aparatu ale za to wynagrodzę to gazetką która wchodzi od 14.08 i będzie obowiązywać do 27.08
Wiecie co to jest złośliwość rzeczy martwych? No to po zepsutym aparacie przyszedł czas na skaner! Akurat gdy skanowałam gazetkę dla Was - zaczął szwankować stąd ta jakże cudowna jakość gazetki...nawet tego nie komentuje
Na bank wiecie że tym razem nie odpuszczę tej promocji ze względu na Essence i Catrice:D Tylko jak to zniesie mój portfel to nie mam pojęcia:D Muszę mu chyba jakiegoś terapeutę załatwić - na myśl o Essence biedaczek już się załamał xD
A jak Wy macie w planach zrobić najazd na Naturę? :D

Pozdrawiam:)
poirytowana kruszynkaaa91:)

6 komentarzy:

  1. Sprawdzę tą odżywkę z Marionu ;). Fajnie, że udostępniłaś gazetkę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mleczko do włosów z Marion i jestem zachwycona nią :) Chciałam się z Wami podzielić gazetką ale aż mi wstyd za jakość zdjęć.

      Usuń
  2. Na szczęście tym razem nic mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara :D Mnie skusiło poszłam i wyszłam nie kupując kompletnie nic

      Usuń
  3. Ja nic nie kupiłam i dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ty się powstrzymujesz przed zakupami, daj parę rad bo mój portfel już zrobił się chudziutki :D

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia