Jestem tutaj

wtorek, 5 sierpnia 2014

Boulevard de Beaute Magnetic nails 15

Tak jak obiecałam parę produktów paczuszki(klik) doczekało się swojej recenzji oto pierwsza z nich:)
Jeśli chodzi o lakiery magnetyczne nie mam jeszcze co do nich zbytniej praktyki. W swojej kolekcji mam 3 lakiery ten, GR(czeka na recenzję) i jakiś kupiony nad morze(żałuje jego zakupu)[z góry przepraszam za skórki które nadal są w opłakanym stanie]
Pędzelek
Magnes

Łatwiej mi się operowało magnesem niż tym z GR
- 10ml
- bardzo ładny kolorek
- ładna szafa graficzna oraz buteleczka
- magnes osadzony w 'nakrętce' przez co nie da się go zgubić
- jedna warstwa zdecydowanie wystarczy
- utrzymuje się 4dni
- zmywa się bardzo łatwo (mam zmywacz z Isany zieloną wersję)
- gdy 'dorwę' gdzieś te lakiery na pewno kupię też inne kolorki z innymi wzorkami magnesu:)

Miałyście już do czynienia z takimi lakierami?
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

5 komentarzy:

  1. Czasami taki lakier zawita na moich paznokciach ;) Nawet go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana widzisz u mnie nie zdaja egzaminu chyba robie cos nie tak :-( w razie wyjazdu do uk oddam ci te co mi zostaly :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że u Ciebie nie zdają egzaminu :( Ale wiesz z chęcią przygarnę resztę :D :D Znasz mnie nigdy nie pogardzę lakierem do paznokci xD

      Usuń
  3. efekt bardzo mi sie podoba bo miała taki lakier z GR i jakoś nic ten magnes nie dawał ;(
    P.S. Kochana taka mała rada - rób zdjęcia na jednolitym tle, na szafce albo białej kartce ;) Będą lepiej się prezentowały ;) Bo to nakrycie w te trochę odwraca uwagę :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia