Jestem tutaj

niedziela, 8 czerwca 2014

#25 Mobile mix

Chciałabym Wam powiedzieć że poszłam jeszcze raz do lekarza i moja choroba jest spowodowane alergią na obecne pylące trawy, chwasty, akacje, siano i pewnie jeszcze parę rzeczy. Mówiąc krótko nie jest aż tak źle, nie zarażam ale musiałam się zaprzyjaźnić z dużą ilością chusteczek. I bez dłuższego wstępu zapraszam na kolejny regularny tydzień obiektywem mojego telefonu - mobile mix:)
Koktajl i mleczna czekolada Bubbles
Kolejny koktajl - przepis klik
Zupa pomidorowa z kiełbasą, by dad:)
moje ulubiona miseczka <3
Lody truskawki oraz kawa <3
Pierwsze spotkanie z żelem
Blog i lody <3
Cały post - klik
Przy kawie o wiele lepiej się pisze:) Essence get BIG! lash
Lipton słoneczki i "Crazy stupid love":) uśmiałam się do łez:D
Czas się wyszczuplić odrobinę i 'przejść' na Dietę :D klik
Czas do pracy
Jeszcze sobota i tydzień wolnego
Break
1,5l wody w 10h #praca
Śniadanie - Paula i kawa
Tak wygląda stan moich paznokci/skórek po
dwóch dniach pracy <stan opłakany>
Niedzielne słodkie - urodziny siostry:*
Happy
birthday sis:*
Obiad - makaron jajko i ketchup
Lody na dworze - 2min  i z lodów była paciaja
Kochani z radością informuje <kruszynkaaa91 cieszy się jak małe dziecko> że wybiło mi:
Dziękuje kochani:*

Filmy które obejrzałam w tym tygodniu:
Polecam:) Uśmiałam się na niej do łez:)

Wasz tydzień również był w miarę udany?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)
p.s. prawdopodobnie pod koniec miesiąca będę mieć 
dla Was bardzo miłą niespodziankę:)

2 komentarze:

  1. mam ten krem antycellulitowo wyszczuplający Soraya Body diet. ma tyle pozytywów, że nei wiem od czego zacząć, pieknie wygląda, ładnie pachnie, szybko się wchłania, lekko chłodzi a potem mrowi co daje efekt przyjemnego masażu po kilku tygodniach stosowania skóra jest delikatna, miła w dotyku, gładsza, ma mniej cellulitu i jest jędrna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam bardzo dużo pozytywów :) A masz coś jeszcze z tej serii Body Diet? Zastanawiam się nad kupnem dwóch innych z tej serii ;)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia