Jestem tutaj

wtorek, 3 czerwca 2014

Warrior Victim Destination Life

Miał być post bardziej ambitny ale coś (czyt.katar) uniemożliwia mi myślenie
więc z chusteczkami obok i słuchawkami na uszach stworzyło mi się coś takiego
/pare zdań powstało w pracy na przerwie xD/

You are victim or warrior?
It's your decision
This is your life
There is only one life
Zero reps
Do you really want go this way?

Warrior or victim?
Nobody doesn't decide for you
Your life, your decision

Every day is a pain and suffering
But every pain causing that we are stronger
But pain is pain
Not everyone want to be stronger

You must be strong
When you want win of destination
Win the life
Win of opposites
To live so as not to regret any day

Do you think that time heals all wounds? No
The scars will remain forever
Time teaches you to live with it
The smallest wound hurts most

I will never be a victim
Only warrior who makes mistakes
I will always fight
I have only one life
I don't want to regret anything
I will commit sins mistakes but I decide how I live

A to wszystko "wina" tych pięciu piosenek
Wrethov & Kase - One life
 Ola - Emocje
Beth Crowley - Warrior
 Beth Crowley - Pretend It's home


Hurts - Miracle

Pozdrawiam:)
zakatarzona kruszynkaaa91:)
p.s. wybaczcie mi za jakieś błędy - mój ang kuleje z lekka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia