Jestem tutaj

niedziela, 1 czerwca 2014

Koktajl #1

Część kochani:)

Jak wiecie dopadło mnie choróbsko, trzyma i nie chce puścić. Wiecie jak to jest nic się nie chce jeść, w ogóle rzadko co się chce robić, swoją wolna niedziele miałam spędzić w łóżku ale jakie są realia się domyślacie:D W ramach śniadania (na spontana) postanowiłam sobie zrobić koktajl. Nie robiłam zdjęć w trakcie bo nie wiedziała czy mi cokolwiek wyjdzie, to mój takie pierwszy świadomy śniadaniowy koktajl. Miksowałam kiedyś różne owocki ale to od tak nie przywiązując większej wagi do tego co wrzucam do środka.
 
Składniki: /porcja na dwie szklanki/
- 1 brzoskwinia
- 7 truskawek
- 4 garście płatków owsianych
- 400 ml kefiru
- dla osób które lubią słodkie proponuje dodać ok 2/3 łyżki cukru

Przygotowanie:
Wrzucamy wszystko do blendera (proponuje na cztery pokroić brzoskwinie i na dwa truskawki), miksujmy i po chwili GOTOWE

Jeśli macie własne przepisy na koktajle/smoothie - napiszcie z przyjemnością je wypróbuje:)
Smacznego życzę:*
kruszynkaaa91:)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam koktajle spróbuj z płatkami ryżowymi to taka smaczniejsza forma płatków owsianych jak dla mnie ;d ja właśnie też choruje grypa żołądkowa mnie dopadła i do tego jakieś uczulenie i wysypka ;\\\
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu to współczuje Ci kochana :* Płatki ryżowe? Nie słyszałam o nich ale na pewno spróbuje :) Zastanawiam się co mieszać ze sobą aby wychodziło smaczne a przy okazji sycące :)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia