Jestem tutaj

środa, 12 lipca 2017

#2 wyzwanie TrustedCosmetics i Urodzianka - Sposoby na regenerację skóry i włosów po opalaniu

Hej Kochani :) 

Za nami już pierwsze wyzwanie z TrustedCosmetics i Urodzianka - LINK
Nadszedł czas na Sposoby na regenerację skóry i włosów po opalaniu

Akurat w moim przypadku to nie obawy że przy dłuższym przebywaniu na słońcu będę jak raczek lecz mimo tego skóra nawet który przybiera kolor brązowy potrzebuje regeneracji.

U mnie jest to prostsze wystarczy po kąpieli słonecznej że użyje olejku pod prysznic na przykład takiego z Dove czy Nivea



Lub dobrze nawilżającego balsamu do ciała. Chociaż w takich przypadkach lepiej sprawdzi się mus lub masło do ciała. W przypadku masła do ciała dłużej będzie się wchłaniać lecz jednak pozostawi skórę dłużej nawilżoną i odżywioną. Dla osób nie lubiących balsamów do ciała alternatywą są orzeźwiające żele pod prysznic na przykład The Body Shop, Yves Rocher czy Adidas




Mój sposób na natychmiastową ochłodę piekącą skórę - Nivea Soft krem do twarzy / Nivea Soft krem do ciała



Oczywiście wiadomo w sklepach znajdziemy mgiełki chłodzące na przykład Ziaja oraz balsamy po opalaniu na przykład Dax Sun, AA sun, Bandi czy Avene





 Uniwersalnym kosmetykiem który również przyniesie ulgę jest maść z wit A



Nie do końca jestem przekonana do wód termalnych, kiedyś miałam marki URIAGE ale miałam wrażenie że mnie uczuliła (!) Teraz ponownie postanowiłam mieć podręczne opakowanie 'w razie wojny' ;) Avene Eau thermale
 



Jakie są Wasze sposoby na regenerację skóry po opalaniu? :) Jakie Wy macie patenty? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia