Jestem tutaj

czwartek, 6 lipca 2017

#1 wyzwanie TrustedCosmetics i Urodzianka - Ochronna słoneczna

Część Kochani :) 

Pamiętacie jak w sierpniu zeszłego roku wzięłam udział w wyzwaniu TrustedCosmetics? Było to dla mnie dobre doświadczenie a także fajna zabawa :)
Więc gdy tylko dowiedziałam się o kolejnych wyzwaniu nie mogłam go sobie odpuścić. Tym razem będzie to Poradnik Wakacyjny czyli o ochronnie przeciwsłonecznej, pielęgnacji, letni makijaż a także ulubione letnie perfumy :)

Jeśli macie ochotę również wziąć udział to całe info znajdziecie TUTAJ A ze swojej strony serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału :)
Ochrona przeciwsłoneczna — wyzwanie Wakacyjny Poradnik Urodowy

Latem ochronna słoneczna jest bardzo ważna. Wiem o tym lecz nie do końca się do tego stosuje. Na co dzień nie stosuje kremów z filtrem wyjątkiem jest tylko wyjazd nad morze.
Możecie mnie zlinczować za to wiem że to złe ale to wszystko przez to że opalam się na brązowo. Może gdy kiedykolwiek schodziła mi skóra po 'spotkaniu ze słońcem' zmieniłabym zdanie.

Ochronna słoneczna jest bardzo ważna gdyż może prowadzić do poparzenia a w najlepszym wypadku do oparzenia i schodzenia skóry.

W sklepach mamy dostępne filtry SPF 6 SPF10 SPF20 SPF30 i SPF50. Za granicą dostaniemy jeszcze SPF100 ( w PL jest niedostępny)
Krem mgiełka w zależności jaki sposób aplikacji wolimy.





Włosy również w okresie letnim potrzebują ochronny. Ochronna włosów to nie tylko to nie tylko SPF ale także czapka/kapelusz


Ochronny słonecznej potrzebuje nie tylko ciało i włosy a także nasze usta. Może się to wydać trochę dziwne ale i o nie należy zadbać. Może i na co dzień malujemy usta lecz wątpię żeby którakolwiek z Nas idąc na plaże nakłada na usta czerwone czy nudowe pomadki jeśli wie że jednak pójdzie w wodę. Dobra wiem wiem i takie osoby się zdarzają ale ja się do nich nie zaliczam, w ogóle gdy wybieram się na plaże a wiem że to będzie dłuższy wypad połączony z kąpielą to nie nakładam grama makijażu.
Do ochronny ust wybieram pomadki z filtrem SPF typu Clinique czy AA. Również dobrze sprawdzi się maść z wit A.



Gdy już jesteśmy przy maść z wit A warto ją użyć również po wizycie na plaży, bardzo dobrze regeneruję, odżywia usta. A przy swojej trochę tłustej konsystencji rewelacyjnie nada się na przesuszoną skórę ust, twarzy czy ciała.
Uwielbiam stosować ją parę razy w tygodniu na wieczór nakładając bardzo grubą warstwę ponieważ gdy się rano budzę czuję że są wygładzone i uelastycznione. Oczywiście uprzednio dobrze z peelingowane pomadką (typu Sylveco lub Sephora) lub domowym peelingiem



Prawie na każdym zdjęciu gdy świecie słońce możecie mnie zobaczyć w okularach słonecznych. Tak bo ochronny również potrzebują nasze oczy. Każde moje okulary mają ochronne UVA i UVB.




Oprócz oczywistej ochronny w postaci SPF nie możemy zapomnieć o.... nawodnieniu
Właśnie to w okresie letnim szybciej tracimy wodę z organizmu. Odpowiednie nawodnienie to 'ochronna słoneczna' dla organizmu. Zaleca się picie 2l wody dziennie. W okresie letnim wysokich temperatur ta ilość się zwiększa jednak. 
Sama najchętniej sięgam po wodę wiadomo zdąża mi się cola czy inne napoje słodzone lecz jednak ta woda jest najlepsza.

Będąc w domu mogę sobie pozwolić a owoc który rewelacyjnie gasi pragnienie przy tym nawadnia - arbuz. Wybaczcie ale nie wyobrażam sobie iść ulica i jest ze smakiem arbuza z racje ze cala się ubrudzę. Nie raz jedliście arbuza i wiecie ile soku on puszcza.
Pominę może ze od razu wszystkie owady lgną do owocu. Jabłko tez jak najbardziej się nada, moja mama uwielbia je jeść za to ja ich niestety nie mogę.


Bierzecie udział w wyzwaniu - koniecznie dajcie znać w komentarzu z chęcią do Was zajrzę :)
Jakie są Wasze sposoby na ochronne przed słońcem? :)



7 komentarzy:

  1. u mnie cokolwiek do opalania to musi byc filtr 30-50 . :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze SPF to podstawa :) U mnie jestem już postęp ostatnio posmarowałam się 10 :P

      Usuń
  2. Kurcze kupiłabym sobie krem z filtrem 100 :) To nie przesada, jestem alergikiem. U mnie spv 50 to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż takich alergikiem jesteś? Niestety w PL nie jest dostępne 100.

      Usuń
    2. Niestety tak. W tym roku już zaliczyłam pogotowie , bo spuchłam :(

      Usuń
    3. O kurcze współczuje :( Coś Cię użądliło czy pyłki?

      Usuń
  3. Ostatecznie, długo szukałam witryny tego rodzaju, muszę zapisać sobie odsyłacz oraz częściej tutaj wchodzić. Moja znajoma na pewno będzie podobnego zdania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia