Jestem tutaj

sobota, 10 grudnia 2016

#5 BLOGMAS Dzień Darmowej Dostawy || FREE SHIPPING DAY

Szczerze aż nie wiem o czym pisać wpierw. Tyle rzeczy się działo i kupiło :D Teraz czeka Was post o zakupach z DDD a potem z Sephory i prezenty.



W tym roku chyba wszystko się nałożyło Black Friday potem wiadomo Cyber Monday a u nas jeszcze Dzień Darmowej Dostawy. Nic tylko kupować a portfel cierpi.
Nie poszalałam za dużo kupiłam tylko to co najbardziej potrzebne.
"Aż" jedną bluzkę z sinsay
Cena 9,99zł

hdjkjdh


Bardziej poszalałam w ulubionym sklepie eZebra.pl
Pokazywałam Wam na IG że jak wszystko się kończy to wszystko stąd postanowiłam sobie zamówić tusz Max Factor Volupyous False Lah Effect. 
Cena 31,96zł czyli bardzo niska bo w sklepach stacjonarnych kosztuje 61,99zł


Jak tusz się skończył to i płyn micelarny więc do koszyka trafił Marion Golden Skin Care płyn do demakijażu z olejkiem arganowym
Cena 3,42zł
Nigdy nie miałam płynu żadnego z Mariona więc mam nadzieje że będzie dobrze i nie skończy się uczuleniem


Pokupowałam jakiś czas parę hybryd tylko żadne nie trzymają się dłużej niż parę godzin, możliwe że powodem było brak cleaner więc i na niego padł wybór. Wzięłam zwyczajny marki eZebra.pl
Cena 3,95zł
W jakiś wolny dzień na pewno pobawię się hybrydami i wtedy dam Wam znać jak cało się sprawiła.



Dla siostry wzięłam lakier do zdobień, to jest jedyny lakier za jakim nie chciało mi się chodzić po sklepach i szukać :D Ados nail art lakier do zdobienia
Cena 3,42zł
Lakier jak lakier do zdobień zobaczymy jak się sprawdzi gdy siostra będzie go używać


No i to całego 'szaleństwo' z okazji DDD 
Na co Wy się skusiliście? :)

2 komentarze:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia