Jestem tutaj

czwartek, 8 grudnia 2016

#4 BLOGMAS w poszukiwaniu plannera || Planner

Już od pół roku zabieram się za zamówienie w końcu kalendarza / plannera idealnego. Muszę Wam powiedzieć że są postępy ze wszystkich które przewinęły się przez ekran laptopa w końcu wybrała 3 różne z trzech stron. No co lepiej wybierać z mniejszej ilość :D

Sama w sumie nie wiem jakiego konkretnego plannera szukałam. Na pewno chciałam aby był duży, pojemny abym mogła wszystko w nim zapisywać. Miał być jeden na cały rok to na pewno. Lepszy kołowrotek ale forma książki też może być.

Pierwszy planner które wpadł mi w oko chyba na czyimś Instagramie pochodzi ze strony powidoki.pl i to TEN

Kolejny to z Wondermarket.pl KLIK

Również śliczny z lovesimple.plKLIK

I co który wybrać? :)Każdy mi się podoba :)
Który planner Wam się najbardziej podoba? :) Pomóżcie mi wybrać któryś :)

*post nie jest sponsorowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia