Jestem tutaj

wtorek, 6 grudnia 2016

#3 BLOGMAS - prezenty do 50zł || Gifts to 50PLN

Przyznaje ta część poszła mi najgorzej, za dużo  rzeczy miałam do wyboru.
Poprzednie części:
Prezenty dla NIEJ
Prezenty dla NIEGO




Nie chciałam pokazywać miliona gotowych zestawów które można kupić samemu lecz coś bardziej 'pracochłonnego'

Można stworzyć samemu zestawy lakierów i to różnych marek i o różnej fakturze np. NYX, P2, Essence, GR, Wibo, L'oreal


Zestawy sztucznej biżuterii np. Pepco, F&F, Cat&Cat, Lolita


TANGLE TEEZER kompakt lub ta nie zamykana


Starbucks - możemy przebierać w asortymencie, sama polecam kubki termiczne


Litery - lustro np. po 4,50 AliExpress,

Już wiecie co kupuje na święta? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia