Jestem tutaj

niedziela, 4 grudnia 2016

#2 BLOGMAS - prezenty dla NIEGO || Gifts for HIM

Nie wiem jak Wasi mężczyźni ale mój mi kompletnie nie pomaga jeśli chodzi o prezenty. Obecnie od miesiąca myśli co by chciał dostać co by było przydatnego a nie leżało. Na razie stanęło na odzieży ale zobaczymy co będzie dalej.
Ostatnio pokazywałam Wam moje propozycję na prezenty dla NIEJ za to dzisiaj zajmiemy się nim.
Jak już mówiłam będzie jeszcze jeden post z tej serii z prezentami do 50zł

Ciekawi moim propozycji na prezenty dla NIEGO -> zapraszam :)


Jak wiadomo mężczyźni kochają elektronikę i też trudno aby jej zabrakło

Tablet np. Samsung 
Który facet nie chciałby mieć tableta. Dobra pewnie większość posiada ale ciągle coś nowego wychodzi np. Lenovo z projektorem więc na bank z nowy będzie strzałem w 10


Szczoteczka Soniczna np. Reminngton

Szczoteczka soniczna jest lepsza niż elektryczna to nie tylko według mnie.


Słuchawka bluetooth 


Podstawka do ładowania bezprzewodowego np. Samsung 


Mężczyźnie nie to co my nie przepadają za biżuterią ale nieśmiertelnik to jest to co akurat mężczyźni lubią.
Możemy je dostać już na Allegro.pl czy innych stronach wraz z naszym grawerem. Można zamówić jedną lub dwie blaszki.

P.S lepsze jest wybicie tej blaszki bez gumki


Nieśmiertelne zegarki. Obecnie jest tyle zegarków do wyboru więc na bank co pójdzie znaleźć. Zwykłe sportowe i nakręcane. Faceci lubią takie rzeczy :D


Jakie są Wasz propozycje na prezenty dla niego? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia