Jestem tutaj

czwartek, 19 maja 2016

Kopertówka/torebka - zawartość

Wiecie co chyba co roku będę Was pisać o zawartości mojej kopertówki. Tym razem wybierałam się na komunię (poprzednio były same wesela).
Zaczynam dochodzić do perfekcji co powinna zabierać podręczna torebka.
Przyznaje moja kopertówka od 4lat wygląda tak samo z racji że na prawdę jest wygodna. Bądźmy szczere większość rzeczy i tak trzymamy w samochodzie do którego w każdej chwili mamy dostęp.
Tym razem oprócz (oklepanej) kopertówki pokaże Wam jeszcze jedną torebkę

Kopertówka - Centro 29,99zł

Torebka - Deichmann 29,99zł

Najpotrzebniejsze rzeczy - podstawa:
#okulary
#pilnik do paznokci
#bibułki matujące
#lusterko
#gumka do włosów
#telefon

Rzeczy dodatkowe - zmienne


Tusz do rzęs

Pomadki, błyszczyki

Perfumy

Jednym słowem rzeczy której potrzebuje do poprawienia make up.

 Co Wy chowacie w kopertówka/ torebka? :) 

1 komentarz:

  1. Ja zawsze chowam tyle ile się zmieści, a najchętniej to brałabym całą zawartość swoich kosmetyków;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia