Jestem tutaj

sobota, 14 maja 2016

#1 Ewa Red Lipstick Monster tajniki makijażu

W końcu przeczytałam całą książkę Ewy z Red Lipstick Monster tajniki makijażu. Zabierała się do niej parę razy ale zawsze coś mi wypadało lecz teraz przeczytałam ją od deski do deski.
Jeśli jesteście ciekawi mojej opinii zapraszam

Już na wstępie powiem że książka jest dobrze napisana i polecam ją jak najbardziej.
Opisała wszystko w bardzo przystępny sposób, w taki który z każdym zdaniem przyciąga uwagę czytelnika.
Ewa napisała tą książkę rzetelnie i w dobry sposób. Wszystkie rzeczy, każdy rozdział napisała bardzo dokładnie. Dla ułatwienia na końcu każdego rozdziału zostawiła QR z do jej filmików, w praktyce ‘zobaczyć’ o czym mowa.


To nie jestem poradnik, który mówi to tamto siamto lecz wszystko jest tłumaczone bardzo dokładnie.
Książka zaczyna się od samej podstawy (oprócz powitania) pędzli.
Obojętnie co nakładamy zawsze robimy to pędzlami / gąbeczkami / BB / palcami ale żeby to używać trzeba wiedzieć co i czym.

W rozdziale o podkładach dowiedziałam się że najlepiej sprawdzać kolor pokładu to przeciągnięciem palcami z podkładem od połowy policzki przez szyję aż do linii obojczyka.





‘Okularnice’ też znajdą coś dla siebie

Oczywiście nie mogło zabraknąć słowniczka w którym znajdziemy np. co to są skunksy, zalotka, BB itp.






Jeśli chodzi o tą książkę to jestem jak najbardziej na TAK i każdemu szczerzą ją polecam. Podstawy w makijażu w jednej książce napisanej w bardzo przystępnym i prostym językiem.
Jak Wam się podobała książka Tajniki Makijażu? :) Lubicie książki b(v)loggerek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia