Jestem tutaj

czwartek, 12 maja 2016

Day Mobile mix

Dawno wręcz bardzo dawno nie było u mnie a sama lubię przegląda posty z serii "mobile mix"
Tu pytanie do Was macie pomysł na tytuł dla takiej serii typu "mobile mix" "day mobile mix"?
Zastanawiam się nad powrotem chociaż jednej z tej serii tylko brakuje mi pomysłu na ciekawy tytuł, propozycje możecie zostawiać w komentarza :)

Korzystając z okazji oraz pięknej pogody udało mi się uwiecznić fragment Poznania

dk









A oto i cel dnia - Świat Książki wyprzedaż aż do -70%





Niestety wyszłam tylko z jedną książkę ale za to kupiłam ją za 2zł

A po powrocie zrobiłam sobie neonowe mani z Lovely Exotic Color nr5





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia