Jestem tutaj

niedziela, 15 maja 2016

Weekend testowania #1piątek

Postanowiłam że w weekend zrobię pod znakiem testowania testowania i jeszcze raz testowania. Od piątku zabrałam się za testowanie w pierwszej kolejności wszystkich próbek i próbeczek.
W sumie cały maj będzie miesiącem przeróżnych testów z racji że zebrało się dużo nowych produktów lub takie które czekały na swoją kolej.

W piątek na pierwszy ogień poszły 

Head&Shoulders menthol szampon przeciwłupieżowySzampon z tej serii używam już od paru miesięcy więc moja opinia co do niego się nie zmieniła, dobrze się pieni, cudnie miętowo pachnie a przede wszystkim nie powoduje łupież. Jak bym miała się przyczepić do niego o coś to tylko o to że myjąc nim włosy max co 3 dni muszę je myć. 



GLOV które pierwszy raz Wam pokazuje


Tutaj macie jedno oko zmyte rękawicą GLOV a drugie jeszcze w makijażu.
Idealne na podróż, trochę i po makijażu. Najważniejsze rękawica ze zwykłą wodę mnie nie uczuliła ani nie podrażniła mojej twarzy

Chwila moment + mydło i rękawica była już czysta


Garnier PureActiv 3in1 - użyte jako maseczka
Produkt jako maseczka nakłada się dobrze, produkt dobrze się rozprowadza palcami. Trzymałam ją na twarzy ok10min. Zmywała się również dobrze wyczuwalne drobinki dodatkowo pod czas nakładania jak i zmywania podziałały jako lekki peeling.
Zrobię osobną notkę podsumowują ten produkt na trzy sposoby jakie sugeruje producent i tak dokładnie opiszę jak moja skóra się zachowała.




Bandi Hydro Care krem intensywnie nawilżający
Krem na dobrą konsystencję, przyjemnie pachnie, szybko się wchłania tyle na razie mogę Wam powiedzieć po jednym użytkowaniu.



Sylveco odżywcza pomadka z peelingiem
Mam ja od dawna ale nie używam za często, ma drobinki które peelingują nasze usta ale mam wrażenie że zostawia tłustą konsystencję na utach która wytrzymuje nawet przez noc a nie do końca taki efekt chce.

Pierwszy dzień testów za mną. Zostały jeszcze dwa
Testowaliście któryś z tych produktów co o nich sądzicie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia