Jestem tutaj

środa, 8 października 2014

Shopping Rossmann

Wczorajszy wieczór to był koszmar ale dzisiaj relaksowałam się przy zakupach:)
Głównie wpadłam tylko do Rossmanna nic innego nie było po drodze:D Ale czekają mnie jeszcze w niedalekiej przyszłości zakupy w Naturze oraz Matrasie:)

Ziaja bio-żel pod oczy i na powieki kojący ze świetlikiem - cena na do widzenia 3,09zł
Ziaja Oczyszczanie liście manuka tonik zwężający pory na dzień/na noc - cena promocyjna 5,99zł
Synergen plasterki antybakteryjne przeciw wypryskom - cena 7,99zł

Wibo Rock With Me mascara - cena 12,69zł
Od producenta: Maskara wydłużająco-pogrubiająca i wypełniająca rzęsy. Efekt pełnych, bujnych rzęs, miękkich w dotyku bez sklejania. Specjalnie zaprojektowana szczoteczka w połączeniu z maskarą nadaje mega objętość, zapobiega sklejaniu podczas aplikacji.

Producent tyle naobiecywał o tej maskarze że jestem jej bardzo ciekawa.
Korzystałyście już z któregoś produkty?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

4 komentarze:

  1. te plastry na wypryski chodza za mną od dawna ! mam ten świetlik z ziaji bardzo go lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że będzie tak dobra jak eye pen z tej serii :D

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia