Jestem tutaj

niedziela, 24 sierpnia 2014

Podróż

Kochani gdy Wy czytacie ten post ja jestem już w drodze nad morze:) Nie znikam na cały tydzień będę może troszkę rzadziej ale będę. Mam nadzieje że uda mi się porobić parę zdjęć, w szczególności zachodu słońca bo nad morzem jest on cudowny <3 <3 Możecie mnie łapać na Twitterze klik i Facebooku klik na które Was serdecznie zapraszam:) Chce Was również zaprosić na mojego YT - https://www.youtube.com/user/kruszynkaaa91 - tam planuje(to wszystko zależy od neta i aparatu) wstawiać wszystkie filmiki które uda mi się nagrać pod czas mojego pobytu to ma być taki kawałek morza ode mnie dla Was:)

Bardzo się ciesze że przed wyjazdem udało mi się zrobić jeszcze denko ulubieńców i haul
Wam życzę udanego dnia a sobie szybkiej podróży do Sianożęt:)

Całuje:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia