Jestem tutaj

poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Część kochani:)


Dzisiaj nie będzie żadnej recenzji za to chce Wam przekazać kawałek wakacji kawałek morza :)
Aktualnie od niedzieli wypoczywam w Sianożętach(obok Ustronia Morskiego), pogoda jest dobra - przeciwieństwo tego co pokazują w prognozie pogody xD

Oto krótki filmik, który udało mi się nakręcić - szum morza i fale

No i oczywiście jak zawsze gdy jesteśmy nad morzem przypadają moje imieniny:)
Prezencik, który dostałam - od dawna marzyła o bransoletce z chamsami:)
Imieninowe ciacho i kawa
Jak tam Wam mija poniedziałkowy dzień?:) Słoneczko również fajnie grzeje jak u mnie?
Całuje:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia