Jestem tutaj

niedziela, 3 sierpnia 2014

#33 Mobile mix

Ostatnio coś ciągle umyka mi aby robić zdjęcia może też nie mam zbytnio czasu na ich robienie. Brakuje mi takiego jakby 'artystycznego robienia zdjęć'. Wiem może to trochę dziwnie zabrzmiało ale wiecie chodzi mi o taką wycieczkę z aparatem i oddaniu się tylko temu. Parę fotek jednak udało mi się zrobić, a więc po raz 33 zapraszam Was na mobile mix :)
Obiadokolacja - takie małe co a tu aż 275kcal
W drodze do przyjaciółki z liceum:)
Mam nadzieje że w Netto na dłużej zostanie ta odżywka:)
Po zakupkach:)
Czas na obiad:)
My Food Diary #2
Sałatka owocowa
Wygrany łańcuszek - klik
Zielona herbata i kanapki
Mama nazwała ten lakier 'żółtaczką' xD
Kawa a do niej brązowy cukier
Nigdy nie zależy leczyć doła czekoladą
[na jednej się wtedy nie kończy]
Zerwanie z tradycją w sobotnią przerwę

Niedzielne śniadanie:)

dujfh

djkfkjf

jfljfhkkhjf

lljljh

dujfh

djkfkjf

jfljfhkkhjf

lljljh

dujfh

djkfkjf

jfljfhkkhjf

lljljh

dujfh


Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia