Jestem tutaj

piątek, 1 sierpnia 2014

Food Diary #2

Na wstępie chciałabym Wam powiedzieć że to nie jest tak że ja zawsze się tak odżywiałam jak Wy to widzicie, po prostu akurat trafiliście w okres gdy jem w miarę zdrowo. Zmagam się z paroma zbędnymi kilogramami(dobra więcej niż paroma) i to może mieć lekki wpływ na to że obecnie jem to co jem. Ale u mnie to są takie fazy na daną rzecz :D Wczorajsze menu pokazywałam na moim FB i Twitter'ze (wiadomo nie każdy śledzi wszystkie wszystkie posty :D)
Nie przedłużając (moje wstępy zaczynają być coraz dłuższe xD) zapraszam

Śniadanie
Jogurt naturalny pałeczki z błonnika oraz otręby
Nie mogło zabraknąć kawy do śniadania - koniecznie z cukrem /bardzo lubię trzcinowy/
Obiad
Warzywa na patelnie(z Netto włoskie)
w towarzystwie zielonej herbaty
Deser
Sałatka owocowa z ciemną czekoladą
Przegryzka/Przekąska
Pałeczki z błonnikiem
Słoneczki prażony:)
No i kolacja
Kanapka z serkiem Almette i winogronem
do picia zielona herbata
Lubicie takie posty o żywieniu? Czy raczej za nimi nie przepadacie? Nie chce Wam nic na siłę wciskać.
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

2 komentarze:

  1. Posty fajne ale przypomina mi się czas gdy miałam diete az mi niedobrze nie cierpie tych pałeczek blonnika >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nigdy nie jadłam pałeczek z błonnika i się trochę 'bałam' jak będą smakować ale się w nich zakochałam xD Jakąś specjalną dietę stosowałaś czy tak po prostu zdrowiej jadłaś? :)

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia