Jestem tutaj

czwartek, 10 lipca 2014

Roczek Blogu

Dziękuje Dziękuje Dziękuje 
 Dziękuje Wam kochani:*
Dokładnie rok temu powstał blog, powstał pierwszy wpis na nim
Przez ten rok poznałam wirtualnie na prawdę fantastycznych ludzi:*:*
Zakładając bloga nie pomyślałam że mogę poznać Was
i dzielić się z Wami moją pasją - tak blog stał się pasją:)
Nie wyobrażam sobie teraz tak po prostu zawiesić blog,
wiadomo zdarza mi się że nie mogę codziennie dodać postu ale za to
gdzie tylko mogę zapisuje pomysły na to coraz nowsze posty:)

Co to by były za urodziny bez tortu:)
Dla każdego starczy torciku:)
Gdyby nie Wy nie było by blogu, nie było by kruszynkaaa91:*
Naprawdę jesteście wspaniali:*
Mam nadzieje że nie jedne urodziny blogu
będziemy jeszcze razem świętować:)

Całuje:*
kruszynkaaa91:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia