Jestem tutaj

środa, 9 lipca 2014

Food Diary #1

Pokazałam Wam już jak chce się zacząć więcej ruszać teraz czas aby pokazać jak się odżywiam i co planuje zmienić w swoich nawykach żywieniowych:)

Może wpierw
- pożegnałam wszystkie gorące kubki czy jakieś zupki instant :) Nawet pracując się na nie skusze /kiedyś u mnie taka zupka instant zastępowała obiad/

- nie planuje zrezygnować w 100% ze słodyczy. Wiecie jak to jest mówimy sobie że nie będziemy jeść słodkiego a tu po 5 min mam już taką ochotę że mimo wielkiej ulewy za oknem lub śniegu po biodra lecimy do sklepu po minimum 3tabliczki czekolady i zjadamy je w sekundę.

- z słodkiego dopuszczam tylko gorzką czekoladę, Goplanę mleczną, sorbety

- koniec z wszystkim co ma w nazwie light lub zero

- w czasie dnia za przekąskę służą mi ciastka typu belVita oraz batony Corny

Dzień zawsze zaczynam od śniadania(!) to podstawa. Wiem że nie zawsze jest na to czas, ale chociaż kanapkę trzeba zjeść
Śniadanie
jogurt naturalny, płatki owsiane

Obiad
Zielona herbata
Warzywa na patelnie i polędwiczka z kurczaka
Przekąska
ciastka wielozbożowe
sorbet malinowy <3
kocham maślankę tak samo jak kefir
Śniadanie/przerwa w pracy
Jeśli macie ochotę na więcej taki postów z tym co jem to dajcie znać :)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia