Jestem tutaj

piątek, 11 lipca 2014

Motylek od Essence

Nie uwierzycie ale to moje pierwsze spotkanie ze stempelkami, jakimikolwiek:D Powiedziałam że dopóki nie zrobię czegoś z paznokciami i oczywiście skórkami nie wstawię postu lakierowego ale ach te stempelki :D Zapraszam na moje pierwsze spotkanie ze stempelkami  /dużo zdjęć wyszło nie mogłam się zdecydować które wstawić/
Ale wpierw produkty które użyłam do ich wykonania:) /na płytce jest pojedynczy motyle/
zestaw do stempelków z Essence
Podwójny motyle
Lovely Gloss Like Gel nr 237 i Sephora L12 yellow umbrella
I jak się Wam podoba? Bawicie się czasem stempelkami?:) Chciałabym również przypomnieć Wam o rozdaniu :) Więcej w tym linku - http://kruszynkaaa91.blogspot.com/2014/07/rozdanie.html
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

5 komentarzy:

  1. ja nie mam cierpliwości do takich stempelków :D :)

    obserwuję!
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy się nabierze praktyki to stempelki to prawdziwa przyjemność ;)

      Usuń
    2. Gdy się nabierze praktyki to stempelki to prawdziwa przyjemność ;)

      Usuń
  2. Noe używałam nigdy takich stempelków.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia