Jestem tutaj

środa, 2 lipca 2014

"Lato w kosmetyczce" + bonus

Udało mi się na nie mojej przeglądarce napisać dla Was krótką notkę, niestety nadal walczę ze swoimi przeglądarkami aby zaczęły działać. Wpadłam na tą gazetkę przed chwilą :D TUTAJ macie link do niej, łatwiej chyba przegląda się online :)
Gazetka jest ważna od 3.07 - 16.07 i z racji że jest napisane cz1 możemy się spodziewać że będzie i cz2 :D
Jedna rzecz która mnie z niej zainteresowała to kosmetyczka, tylko wpierw muszę zobaczyć jak się prezentuje
Dajcie znać czy Wy macie w planach coś kupić:)
+ Bonus lakierowy - jak na razie zakupiłam dwa z Lovely Gloss Like Gel:) /promocja na nie nadal trwa/
nr 90
nr 237
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

1 komentarz:

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia