Jestem tutaj

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Info - Hebe, Rossmann

Jak obiecywałam to drugi post dzisiejszego dnia i znów taki bardziej "informacyjny" :)

Jak już pisałam na swoim FB (zapraszam na mój profil)w Rossmannie właśnie trwa promocja
do 9.07 na lakiery Lovely Gloss Like Gel za 4,79zł/szt :)
Bardzo często o nich mówię i zachwalam :) Minus jest taki że Rossmann ma bardzo okrojoną gamę kolorystyczną tej serii :( Ale i tak zapraszam do przygarnięcia chociaż jednego:)

Kolejną ulotkę którą zagarnęłam z Rossmanna jest:
Sztuka stylizacji brwi - L'oreal :) A nóż widelec się komuś to przyda :)

Pisząc poprzedniego posta trafiłam na magazyn Hebe online i stamtąd też mam pare rzeczy dla Was:)
Jeśli chodzi o Hebe to po kosmetyki AA planuje się wybrać, chce przetestować krem do twarzy:) Możecie polecić jakieś maseczki do twarzy? Mam strasznie wrażliwą cerę i 3/4 kosmetyków wywołuje u mnie uczulenie, a nie chce się ładować w kolejną maseczkę która mnie uczuli:(
To nie moja wina że te promocje/oferty aż się pchają w moje ręce aby Wam o nich napisać:D To tak samo wychodzi xD Od zawszę lubiłam brać ulotki ze sklepów xD

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia