Jestem tutaj

niedziela, 13 lipca 2014

Czerwcowe DENKO

Aż się sama dziwie że zużyłam trzy produkty pod prysznic:D Na zdjęciach zobaczycie również następców jestem ciekawa jak się sprawdzą:) Czas na denko
1. Joanna Sweet Fantasy wanilia - przyjemny, dobrze się pieni, strasznie wydajny i cudnie waniliowo pachnie:)  Kupię go ponownie
/Następca - Radox Stimulate żel pod prysznic, pobudzające połączenie czarnego pieprzu i żeńszenia/


2. Isana Olejek pod prysznic - bardzo długo go szukałam i było warto, pozostawia skórę bardzo przyjemną w dotyku i to przez parę dni. Recenzja pojawi się wkrótce na blogu. Na pewno kupię ponownie

3. Isana Olejek pod prysznic melon i gruszka- pozostawia skórę przyjemną i nawilżaną, ładnie pachnie nawet ta gruszka,  w połączeniu z tym pierwszym to duet idealny. Recenzja pojawi się wkrótce na blogu. Na pewno kupię ponownie

4. AA Technologia Wieku Ultra Nawilżanie, Odżywczy płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczy - jednym słowem kocham go <3, ostatnio pojawiłam się jego recenzja >>klik<< Na pewno kupię ponownie
/Następca - Bielenda Biotechnologia Ciekłokrystaliczna 7D nawilżający płyn micelarny do mycia i demakijażu 3w1/

5. Synergen balsam dezodorant w kulce - nie wywołam podrażnienia nawet po goleniu, trzeba chwilę poczekać aż wyschnie, nie brudzi ubrań, nie działa przez 48h, nadaje się do skóry wrażliwej. Kupię ponownie
/Następcy - Lady Speed Stick Naturals & Proteck 48H antyperspirant oraz Rexona clear aqua crystal 48H invisible - oba są pozaczynane;)/

6. YR Sexy Pulp ultra-volume mascara - pogrubia rzęsy ale ich nie skleja, szczotka w kształcie klepsydry do której trzeba się przyzwyczaić. Recenzja >>klik<< Kupię, ale na promocji

7. Essence get BIG! Lashes triple 3 black mascara - mocno pogrubia rzęsy, głęboka czerń, gdy jest świeży troszkę skleja rzęsy, to nie jest moje pierwsze opakowanie, nie raz znalazło się w ulubieńcach. Na pewno kupię ponownie

8. Wibo Eliksir 05 - na początku byłam zadowolona ale ostatnio miałam ją w torebce i gdy na koniec dnia chciałam się pomalować nią nałożyła mi się tona tego na usta po czym mi się złamała, na zimę by się nadawała ale lato powinna spędzić w lodówce i z niej nie wychodzić. Recenzja >>klik<< Ze względu że się tak rozpuszcza wątpię abym jednak kupiła ponownie

9. Himalaya Herbals balsam do ust - mój różowy orbitek, balsam niweluje czerwone piekące usta a także suche skórki, odżywia usta, zamieszkał na stałe w mojej torebce. Recenzja >>klik<< Na pewno kupię ponownie

10. Sephora base lissante Smoothing primer - silikonowa baza, która idealnie utrzymuje makijaż przez cały dzień a nawet i dłużej,  jej minus to cena. Recenzja >>klik<< Kupię, ale na promocji

Jak Wasze denko w tym miesiącu? Używałyście któryś z tych produktów?:)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

1 komentarz:

  1. Bardzo nam miło, że ponowisz zakup naszego balsamu do ust. Oby sprawował się jak najlepiej. Dziękujemy za recenzję i do zobaczenia na fanpage: https://www.facebook.com/sklepHimalayaHerbals

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia