Jestem tutaj

czwartek, 22 maja 2014

Wibo Eliksir 05

Gdy Wy będziecie czytać tego posta ja będę się oddawać farbowaniu odrostów:D
Skusiłam się ostatnio na słynną pomadkę Wibo Eliksir 05
Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie spr to zapraszam dalej:)
Wibo eliksir mam stosunkowo od 5.05(Rossmannowska promocja) ale przetestowałam ją w trudnych warunkach jeśli chodzi o moje usta.
Zdjęcie ledwo kupionej - teraz to ma lekko opłakany stan:p
Swatche
- 4,2g za 8,69zł
- dostępna szafa Wibo - stacjonarnie tylko Rossmann
- odcień ładny taki lekko brązowy
- bardzo dobrze nawilża
- schodzi równomiernie
- gdy kolor 'zejdzie' uczucie nawilżenia zostaje
- niwelowała uczucie piekących ust
- ładnie pachnie

Minusy: 
- szybko się łamie
- gdy nosiłam ją przez parę dni w torebce zaczęła się topić

Mimo tych dwóch minusów to i tak skuszę się na jeszcze jedną tylko nie wiem czy ten kolorek czy inny
Jakie są Wasze doświadczenie z tym eliksirem?:)
 Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

1 komentarz:

  1. świetne produkty!
    zapraszam do mnie- rozdanie z rosewholesale dwie notki wcześniej!
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia