Jestem tutaj

wtorek, 3 czerwca 2014

#24 Mobile mix

Przepraszam kochani ale po prostu wczoraj siły mnie opuściły i nie dałam rady wstawić(czyt.napisać) tego posta, wiem to tylko kilkanaście zdjęć ale jak już Wam parę dni temu pisałam dopadło mnie choróbsko - a konkretnie mam ostre zapalenie górnych dróg oddechowych, przy okazji musiałam się zaprzyjaźnić z chusteczkami mam nadzieje że mi wybaczycie opóźnienie:)
Zapraszam Was na kolejny tydzień okiem mojego telefonu a sama zmywam pod kołderkę(z racji że do pracy idę dopiero w piątek:D)
Przerwa w pracy, uwielbiam cherry coke <3
Zupa pomidorowa po pracy
Lody, kawa i "Seks w Wielkim Mieście" :)
No i biedaczek się po psuł czas poszukać innej podkładki
cappuccino z maca :D
Zielona herbata i donut
Gorąca czekolada z automatu
Borseto
Nawet nadaje się na  śniadanie oczywiście w towarzystwie kawy
Koktajl klik
W drodze do lekarza
Truskawki leki i vademecum
Zabawa z żelami:D
Dzień Dziecka :*
Trzymajcie się zdrowo i ciepło:)
Pozdrawiam:)
chora kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia