Jestem tutaj

środa, 18 czerwca 2014

Przepis #1

Post miał być z rana rana a godzinę 9 nie można za taką uznać ale aparat(czytaj - telefon) z kompem nie chcieli razem współpracować.
Według mnie potrawa jest idealny zarówno na śniadanie jak i na kolację:) Przepis dostałam od mojej przyjaciółki:) Dziękuje M:*
Składniki:
- śmietana
- pomidory
- cebula
- płatki kukurydziane
- sól i pieprz

Przepis brzmi zachęcająco, ale w domu okazało się że nie mam pewnych składników które myślałam że mam. Nie ma to jak wielka improwizacja:D
 
- śmietana - w lodówce jej nie znalazłam ale za to był serek wiejski twarogowy
- pomidory
- cebula - akurat nie miałam jej na stanie
- płatki kukurydziane - faza na płatki owsiane trwa, nie byłabym sobą gdybym ich nie dodała. Dałam 2 duże garście
- sól i pieprz - u mnie wyszło dużo pieprzu

Przygotowanie: /takie samo było w przepisie od M/

1. Kroimy pomidorka(wybrałam kostkę ale mogą być też takie pół talarki) /cebulę kroimy w kostkę/ doprawiamy do smaku pieprzem i solą
 2. Dodajemy serek wiejski twarogowy /śmietanę/ i mieszany wszystko
3. Po czym dodajemy płatki owsiane /płatki kukurydziane/ i ponownie mieszamy
4. I gotowe:)
Uwierzcie bardzo dobre:) I do tego sycące:) Kochana dziękuje za przepis:*
Jeśli znacie jakieś proste potrawy/napoje/koktajle piszcie z chęcią powypróbowuje coś nowego:)
Smacznego:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia