Jestem tutaj

czwartek, 19 czerwca 2014

Essence smokey eyes set 02

Kto jest ze mną dłużej wie że 'siedzę' raczej w samych brązach więc jakie inne kolorki mogłam pokazać jak nie brązy:D:D
Cienie trafiły do mnie tak szczerze to trochę do niechcenia:D Kojarzycie była w maju promocja w Naturze na kosmetyki kolorowe a ja poszukiwałam cieni do powiek. Na wymacane i noszące ślady otwierania nawet nie patrzyłam aż w końcu uratowała mnie oczywiście półka Essence:D Jakoś zawsze chciałam się nauczyć robić smokey eyes a te cienie(jak same z nazwy) się do tego idealnie nadają:)
Moja paletka to Essence smokey eyes set 02 smokey day
Nie żebym miała coś do tej instrukcji ale
w ogóle mi nie pomaga
Tak prezentują się cienie
1.
2.
3.


Cienie mają 12g za cenę ok 15zł i są dostępne w szafie Essence (Natura, Super-Pharm, Douglas) Są dobrze na pigmentowane, same w sobie utrzymują się koło 3h lecz z bazą z Sephory(recenzja bazy klik) ich trwałość to cały dzień. Nie osypują się przy aplikacji.
Najbardziej przypadł mi do gustu drugi cień:) Mam go na oku prawie codziennie:)
Trzeci też nie jest zły, również samodzielnie dobrze się prezentuje.
Jeśli chodzi o ten pierwszy to przy ciemniejszej karnacji sam w sobie  na oku nie jest w ogóle widoczny. Plus za pacynkę którą wygodnie się aplikuje cienie,chociaż głównie nakładam je pędzlem

Cienie zbierały komplementy na weselu :)
W tym poście mogliście zobaczyć jak cienie prezentują się na oku klik
Co Wy sądzicie o tych cieniach?:) Jakie z Essence Wam przypadły do gustu?:)

Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

4 komentarze:

  1. Hmmm :) nawet niezłe te kolorki oczywiście ja podobne wszystkie takie mam z innych firm :D dodałam sobie gadżet top komentatorzy jestes na 1 miejscu heheh :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązy to chyba większość ma w swoim posiadaniu :D Brązami nie można raczej sobie krzywdy zrobić tak mi się przynajmniej wydaje :p Łał nie zauważyłam wczoraj tego gadżetu :D Jupiii - pierwsze miejsce :* :* bardzo mnie to cieszy :*
      p.s tak łatwo tego 1miejsca nie oddam :D :D

      Usuń
  2. lubię takie kolorki :D kiedyś nosiłam tylko niebieskości, potem przyszła faza na zajebisty róż i fiolet aż w końcu tylko brązy :D a teraz sama nie wiem ale chyba zielenie hahaha :D taka fala :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przyjdzie fala na żółty to koniecznie chce zobaczyć makijaż z tym kolorem w robi głównej :D U mnie faza na brązy nadal trwa i chyba jeszcze długo zostanie :p

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia