Jestem tutaj

czwartek, 22 maja 2014

Miętka od Classics

Już jakiś czas temu zrobiłam zdjęcia do tego posta tylko zawsze był jakiś inny 'świeży' lakier którym chciałam Wam pokazać:) Firmę Classics można znaleźć na stoisku
Golden Rose i tak właśnie upolowałam tą miętkę:)
Classics nail Lacquer nr 166
Tak się prezentuje na moich pazurkach:)

- 5ml za 3,20zł
- dostępny na stoisku Golden Rose
- nie neon ale kolorek jest ładnie intensywny
- wystarczy zaledwie jedna warstwa
- zmywa się bez problemów
- mały, wąski pędzelek trzeba parę razy przejechać pędzelkiem aby pokryć paznokieć
- wytrzymuje 2 dni

Minusy:
- długo schnie
- zgęstniał mi po 3 miesiącach

Kolorek ładny ale zbyt krótko się utrzymuje na paznokciach, jest to jedyny mój lakier z tej marki i nie wiem czy się skuszę na kolejne musi mnie jakiś kolorek zachwycić;)

Co sądzicie o lakierach/produktach od Classics?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia