Jestem tutaj

piątek, 23 maja 2014

Spokojnie nie wpadłam w kolejny

.. szał zakupowy:D Potrzebowałyśmy z  mamą paru rzeczy na wyjazd-wesele A oczywiście wcześniej zapomniałam listy zrobić, a że dzisiaj mam wolne to ze spokojem mogłam zrobić listę i wyjść po zakupy. Muszę się spakować i w końcu wybrać w co się ubrać xD

Rossmann
Nivea anty-perspirant invisible for black & white clear 48h - 250ml za10,19zł
dla mamy

Facelle wkładki higieniczne długie - 1op(35szt) za 2,99zł

Facelle tampony z aplikatorem - 1op(16szt) za 4,99zł
na skąpe krwiawienie - nie widziałam z tej firmy bardziej chłonnych tamponów z aplikatorem

Winterfresh strong mints - 1,79zł dla mamy

 Dostałam magazyn "Skarb" do zakupów:)

Biedronka
Ups! drażetki miętowe - 1op za 0,99zł
  
Be fresh XXL guma do żucia - 30drażetek za 2,39zł

Kontra/Chata Polska
Rajstopy - 3,39zł

Rajstopy - 4,99zł dla siostry

Przed chwilą był u mnie listonosz i zobaczcie jaką paczkę dostałam:D
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia