Jestem tutaj

środa, 28 maja 2014

Majowe Denko

Nie wiedziałam czy zacząć od ulubieńców czy od denka i drogą losowanie wpierw wypadło denko:D Nie ma tego dużo, niestety mam manie ciągle otwierania czegoś nowe i tak wychodzi że mam w użyciu np. trzy żele pod prysznic, też tak macie że nie możecie się powstrzymać i otwieracie kolejny np. żel pod prysznic mimo że macie już jeden z użyciu? Zapraszam na denko:)
1. Romantic Profesional szampon regenerujący - recenzja TUTAJ , duża pojemność 950ml, pompka do niczego. Nie kupię go ponownie 

2. Palmolive Naturals - cytrusowy zapach, kiedyś tylko go kupowałam, jestem z niego zadowolona. Kupię go ponownie


Nivea Visage Pure Effect clean deeper - wspaniały, dobrze myje twarz, NIE UCZULIŁ mnie, na jego temat mogę mówić same 'och i ach' :). Na pewno kupię ponownie

Synergen Happy Day krem do rąk - mój wspaniały ulubieniec, kocham ten krem, super nawilża dłonie, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filtra, uczucie nawilżenia zostaje na długi czas. Na pewno kupię ponownie

Przy tych dwóch produktach nie doszła do dna ale zdecydowanie za długą są otwarte i jakaś dziwna konsystencja się zrobiłam


1. Manhattan lips2last gloss - cudo:) mega trwały, ręczę że wytrzyma na ustach 12h :) gdyby nie ten kolorek który jednak nie pasuje do mnie to zużyłabym go do końca:) Stacjonarnie nie do kupienia niestety

2. H&M lipgloss - ma ładny zapach, nadaje połysk ustom. 

Znacie któryś z tych produktów?
Co Wy wykończyliście z maju?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia