Jestem tutaj

wtorek, 27 maja 2014

#23 Mobile mix

Zacznę od paru słów wyjaśnień
Wiem ze ten post miał się ukazać wczoraj ale nie dałam rady po pracy wejść na kompa, a w niedziele po powrocie potwornie się czuła:( Nie przepadam za długą jazdą samochodem przy powyżej +15 stopni w pełnym słońcu.
Po słowach wyjaśnienia zapraszam na mobile mix
Obiad by dad
Każdy zasługuje na coś dobrego:D
Brokacik od Essnce

Ten kubek będzie mi się już zawsze kojarzył z kawą xD
Kowalski:D
Ukochana zielona herbata <3
Kawa <3 prima <3
W czwartek jeansy i adidasy a dziś cienkie spodnie i baleriny
Takie paczki mogę dostawać:D
Rudziooo :D
Wreszcie kosmetyczka jest powoli zapełniania
Ryż z jogurtem brzoskwiniowym:)
Powrót ze spacerku
Fryzura weselna
Mega dobre ciacho z malinkami <3

Weselny drink
Takiii mały bałaganik po nocce
Spodobało mi się to coś:D

Mięta dobra na wszystko:)
Jak tam Wasz tydzień?:)
Pozdrawiam:)
kruszynkaaa91:)

2 komentarze:

  1. U mnie cąły tydzień pod znakiem budowy dlatego mnie tak mało az brakuje mi blogowania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo jeszcze jest do zrobienia? Mam nadzieje że niedlugo wrócisz, już czekam kochana na kolejne posty :*

      Usuń

Dziękuje za każdy pozostawiony komentarz:)
Bardzo chętnie poznam Twoje zdanie:)
Każdy pozostawiony ślad motywuje mnie do dalszego pisania:)

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia